email marketing

Artykuły

Email marketing jest to metoda komunikacji marketingowej wykorzystująca pocztę elektroniczną. Na wysyłanie maili musimy uzyskać zgodę użytkownika, dlatego nasze wiadomości trafiają tylko do zainteresowanych osób. Programy do email marketingu pozwalają na spersonalizowanie wiadomości, co znacznie ułatwia kontakt z naszym klientem. Codziennie w Polsce wysyłane są setki tysięcy emaili, a globalna liczba kont mailowych w 2018 roku wzrośnie do 5,2 miliarda. Daje to niesamowity potencjał marketingowy. Tym bardziej, że email marketing jest 40 razy skuteczniejszy niż działania social media. A raport DMA National Client Email Report 2015 pokazuje, że wskaźnik ROI z działań email marketingowych w 2014 roku wynosi 3800%. Czyli każda zainwestowana złotówka przyniosła 38 złotych zysku. To dość przekonujące argumenty, żeby zainteresować się tym tematem. Pomogą ci w tym poniższe artykuły.

Blog Artykuły email marketing
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe