5 etapów dobrego projektu

Wypracowaliśmy 5-etapową ścieżkę współpracy, w której przyłożyliśmy dużą wagę do efektywnej komunikacji i dawania wartości dla klienta. 
2019-09-20 13:35
2 minuty czytania

1. Poznanie celów i parametrów projektu

1.1. Konsultacje

  • Pierwszy briefing - zbierasz z zespołem podstawowe informacje o celach i zakresie projektu.  
  • Wstępna analiza (debriefing). Nasz analityk zapoznaje się z przesłanymi wytycznymi i materiałami.
  • Konsultacje - omawiamy Państwa potrzeby razem z Tobą i Twoim zespołem na 25 minutowej darmowej konsultacji.  

1.2. prezentacja propozycji i warunków współpracy

  • Przedstawiamy proponowane warunki współpracy w tym ofertę cenową, zakres projektu i jego harmonogram.  
  • Nasza oferta zawiera kompletny zakres realizacji projektu, daje jednak możliwość dostosowania zakresu do potrzeb i budżetu. 
  • W każdej składanej ofercie staramy się zaproponować dla nowo projektowanego serwisu coś lepszego niż w dotychczasowych realizacjach.  

2. Projektowanie

Analiza i konsultacja

Analizujemy zebrane materiały i jeszcze raz przed rozpoczęciem projektowania rozmawiamy o Twoich wymaganiach, potrzebach i celach i naszych pomysłach. 

Makietowanie

Makietowanie to pierwszy, ważny etap projektowania strony internetowej. Makieta to szkic strony internetowej,  który można stworzyć na zwykłej kartce papieru lub w programie do tworzenia makiet.  

Projekt graficzny

Projektujemy w różnym stylu. Zawsze zgodnie z wytycznymi klienta i dobrymi praktykami.  

3. Wdrożenie

3.1 Instalacja systemu i modułów

Instalujemy system CMS i moduły, które będą tworzyć serwis internetowy. 

3.2. Programowanie dodatkowych modułów lub modyfikacja

Wybrane i uzgodnione moduły tworzące serwis internetowy mogą zostać zmodyfikowane.  

3.3. Migracja danych

Dostarczasz nam dane , które mają się znaleźć w nowym serwisie - w postaci pliku lub dostępu do bazy lub loginu do aktualnego systemu.  

3.4. Wdrożenie projektu graficznego

Strona zostanie zakodowana dokładnie tak jak na przedstawionym projekcie graficznym. Pixel perfect. 

3.5. Responsywność i zgodność z przeglądarkami

Po wdrożeniu i zaakceptowaniu wersji desktopowej dostosowujemy witrynę do urządzeń mobilnych - każdej rozdzielczości i każdego urządzenia.

3.6. Testowanie 

Na finiszu odbywa się kilka rund poprawek - sprawdzamy, czy każdy element witryny działa i wyświetla się jak powinien. Sprawdzamy strony w różnych przeglądarkach i na różnorodnych ekranach.  

3.7 Dostęp do systemu

Dajemy Ci z wyprzedzeniem dostęp do systemu CMS, tak, żeby możliwe było jak najwcześniejsze zapoznanie się przez Ciebie z jego możliwościami i wynotowanie pytań.  

3.8. Szkolenie

Przed publikacją zapraszamy Cię na szkolenie z obsługi systemu. Poruszamy na nim wszelkie wątpliwości, pokazujemy wszystkie potrzebne możliwości systemu.  

3.9. Instalacja na serwerze

Ostatni etap, po którym strona inwestycji zaczyna działać i pojawia się w Internecie. 

4. Opieka powdrożeniowa

  • W ramach pakietu gwarancji zapewniamy aktualizacje, rozwiązywanie problemów i szybką pomoc telefoniczną oraz dostęp do centrum wsparcia. Instrukcje w formie wideo i artykułów oraz FAQ.
  • Wsparcie marketingowe - po wdrożeniu proponujemy rozszerzenie naszej współpracy o  pozycjonowanie, reklamy Google Ads, Facebook Ads oraz kampanie  social media.
  • Centrum efektywnej obsługi zgłoszeń. Redmine  to program do zarządzania zgłoszeniami i zadaniami, dzięki któremu  na bieżąco śledzisz postępy w realizacji projektu i dodajesz komentarze oraz przesyłasz materiały.

Zapraszamy do realizacji serwisu. A jeśli interesują Cię szczegóły zobacz rozszerzoną wersję tej listy na naszym blogu.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe