10+1 powodów dla których deweloper mieszkaniowy powinien wybrać ICEberg CMS z projektem graficznym od Krakweb zamiast Wordpress’a z szablonem

Pomagamy deweloperom szybciej sprzedać mieszkania. Powodem mogą być strony www inwestycji, które optymalizują proces sprzedaży mieszkań, co wpływa na szybciej sprzedane mieszkania. Zobacz jeszcze 10+1 powodów, dla których tworzymy kreację dla biur nieruchomości już od 11 lat.
2019-07-09 12:29
3 minuty czytania

Treść

 

1. Otrzymujesz indywidualny, niepowtarzalny, dopracowany projekt graficzny.

Inwestowanie w wizerunek w sprzedaży mieszkań się zwraca. Postrzeganie firmy jako lidera uzasadnia wyższe ceny za metr. Warto wydawać pieniądze zarówno na makietowanie jak i projektowanie graficzne. Użytkownicy nawet jeśli Ci tego nie powiedzą, podświadomie zauważają różnicę pomiędzy projektem szytym na miarę, a projektem użytym w wielu serwisach różnych branż.

2. Możesz edytować przez CMS status dostępności mieszkań.

Jednym kliknięciem zmieniać status mieszkań i wszystkie parametry oraz opisy. Katalog mieszkań jest modułem podobnie rozbudowanym jak moduły służące do zarządzania katalogiem produktów w sklepie internetowym. Oferta będzie zawsze aktualna. Klienci, widząc stan dostępności i dynamikę rezerwacji i sprzedaży będą chętniej kupować. 

3. Moduł do zarządzania katalogiem mieszkań jest modułem natywnym.

Jest stworzony przez autora systemu CMS, który jest doskonale zintegrowany z systemem i innymi modułami. Jest napisany z myślą o zarządzaniu stroną www inwestycji. W WordPress moduły te trzeba modyfikować (co bywa ryzykowne) i używać w innym celu niż oryginalne przeznaczenie (co bywa niewydajne). Moduły WP są tworzone przez firmy inne od autora systemu CMS i firmy wdrożeniowej. W efekcie firma wdraża obcy moduł obcej firmy do systemu, którego też nie jest autorem. W ICEberg CMS mamy pełną kontrolę nad wszystkimi aspektami systemu i wdrożenia. Gwarantujemy, że wszystko będzie ze sobą sprawnie działać.

4. Moduł wyszukiwarki umożliwia użytkownikowi filtrowanie oferty mieszkań po dowolnych parametrach.

Standardem jest filtrowanie mieszkań po metrażu, liczbie pokoi, piętrze, cenie, statusie. Gdybyś chciał jednak katalogować mieszkania po np. wielkości salonu, obecności balkonu czy innych rzadko stosowanych parametrach - nic nie stoi na przeszkodzie. Może to się wydawać niepotrzebne, ale pierwsza zasada w marketingu to zwrócić uwagę - wyróżnić się. I takich wyróżników szukamy projektując każdy serwis internetowy - żeby przy zachowaniu łatwości użytkowania był on inny od Twojej konkurencji, w pewnym fragmencie unikalny. Szablon i gotowy standardowy moduł WP nie dadzą Ci takiej możliwości. 

filtr mieszkań ze strony http://www.domdd.com.pl/lesna-enklawa (realizacja Krakweb)zrzut ekranu ze strony www.domdd.com.pl/lesna-enklawa (realizacja Krakweb)

5. Interaktywna mapa z unikatowymi ikonami pozwoli zarządzać miejscami w otoczeniu inwestycji.

Nie będzie to tylko mapa wygenerowana z Google Maps, ale rozbudowana interaktywna mapa z katalogiem obiektów, które mogą mieć różne parametry - zdjęcia, typy itp. W efekcie użytkownik może np. filtrować obiekty wg typu - jednym kliknięciem pokazywać na mapie np. szkoły, przystanki, sklepy itp. Możliwe jest stworzenie dwóch map inwestycji - bliskiej i dalekiej. Po kliknięciu może pojawiać się trasa i czas dojazdu z inwestycji do danego miejsca na mapie. 
interaktywna mapa z unikatowymi ikonami (realizacja Krakweb)

zrzut ekranu ze strony www.popielove.pl (realizacja Krakweb)

6. Zapytania z formularza będą precyzyjnie opisane.

Dowiesz się którym mieszkaniem klient jest zainteresowany, otrzymasz jego dane SMSem, mailem. Listę wszystkich zapytań łatwo wyeksportujesz i otworzysz w Excelu. Zapytania trafią do odpowiednich osób w firmie. Twoja oferta może być podzielona - w taki sposób, że osoby odpowiedzialne za sprzedaż i kontakt z klientem mogą mieć przypisane  poszczególne budynki / typy lokali / inwestycje itp. 

7. Klient przeglądnie karty mieszkań na stronie.

Zamiast pobierania kart produktów klient wyświetli je bez wychodzenia ze strony - w sekcji lub nowym okienku lub na podstronie. Ważne jednak, żeby nie musiał pobierać PDFa, bo to niepotrzebne utrudnienie.
karta obiektu jako obrazek na stronie (realizacja Krakweb)

zrzut ekranu ze strony www.domdd.com.pl/domy-na-lipowej (realizacja Krakweb)

8. Zbierzesz numery klientów.

Bez stosowania dodatkowych płatnych abonamentowo wtyczek zbierzesz telefony potencjalnych klientów (otrzymasz je SMSem z informacją, kiedy klient chciałby porozmawiać - np. teraz lub w innym terminie) i będziesz mógł/a szybko nawiązać połączenie z klientem.  

popup - wyskakująca reklama ze strony popielove.pl (realizacja Krakweb)zrzut ekranu ze strony www.popielove.pl (realizacja Krakweb)

9. Zaoszczędzisz na pozycjonowaniu.

System będzie zoptymalizowany dla SEO bez potrzeby ingerencji specjalisty i zlecania dodatkowej usługi i ponoszenia dodatkowych kosztów. Opis optymalizacji ICEberg CMS dla SEO znajdziesz w artykule:

10. UI - interfejs użytkownika.

Animacje w serwisie to detal, który wpływa na odczucia klienta i postrzeganie firmy. Warto go dopracować. 

11. Bezpieczeństwo.

Wordpress jako najpopularniejszy system na świecie jest najpopularniejszym celem ataków. A dokładniej są nimi dodatki do Wordpressa. Bez dodatków Wordpress nie stanie się pełnowartościowym narzędziem do zarządzania stroną inwestycji lub serwisem firmowym dewelopera. Dodatków zainstalować trzeba co najmniej kilka, bo Wordpress w swoim silniku nie posiada formularzy, katalogu, slajdera. Dodatki te pochodzą od wielu firm.

Wszystkie te opcje są możliwe w każdym naszym wdrożeniu. Nie zawsze klienci z nich korzystają, czasem nie pasują też do naszej koncepcji, ale zawsze są dostępne. Co więcej w ramach rozwoju produktu cały czas pojawiają się nowe funkcje modułów i takowe udostępniane są dotychczasowym klientom w ramach aktualizacji i wsparcia gwarancyjnego.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe