Kampanie Google Adwords

Oferta

skuteczne kampanie

AdWords

Kampanie AdWords to w tym momencie postawa reklamowania się w sieci. Sieć reklamowa Google ma w tej chwili ponad 2 miliony witryn, filmów i aplikacji wyświetlających reklamy. Przeglądające je osoby to twoi potencjalni klienci, wystarczy tylko do nich dotrzeć. AdWords pozwala bardzo dokładnie targetować twoje reklamy, dlatego możesz być pewny, że pokażą się one tylko zainteresowanym użytkownikom.

Sieć reklamowa to nie jedyna droga do sukcesu. Google wychodzi na przeciw użytkownikom i już 4 zamiast 3 pierwszych wyników wyszukiwań to linki reklamowe. Dochodzą do tego reklamy na Youtube czy w poczcie Gmail. A może chcesz aby reklamy wyświetlały się tylko osobom, które odwiedziły twoją witrynę? Google ma sposób i na to. Listy remarketingowe to świetne narzędzie, które pozwoli ci przypominać twoim klientom np. o porzuconych koszykach. Nie daj się szukać. Wyjdź na przeciw swoim potencjalnym klientom i nie daj szansy konkurencji.

Wypełnij brief online lub pobierz formularz briefu

 

Pobierz za darmo!

Wzór umowy kampania Adwords

 

Rodzaje reklam w AdWords

 

Google AdWords oferuje kilka rodzajów reklam, dzieki którym osiągniesz zamierzony cel i dotrzesz do swoich potencjalnych klientów. 

  • Reklamy w sieci relamowej (GDN) - Jest to graficzna forma reklamy wyświetlana w dopasowanych do tematyki twoich produktów witrynach.
  • Reklamy w sieci wyszukiwania - Reklamy te są dopasowywane do wyników wyszukiwaniana podstawie słów lub wyrażeń wyszukiwanych w wyszukiwarce przez uzytkowników.
  • Reklamy w sieci wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową - Jest to połączenie dwóch powyższych typów kampanii. 
  • Kampania produktowa (PLA) - Bazuje ona na listach produktów w sklepie internetowym. Użytkownicy szukający podobnych produktów w internecie otrzymuja reklamę, zawierajoncą zdjęcie, nazwę produktu, nazwę sklepu oraz cenę.
  • Reklamy wideo - Reklamy TrueView In-Stream pojawiają się w filmach wyświetlanych w YouTube lub w grach i aplikacjach w sieci reklamowej Google. Użytkownik może pominąć reklamę po 5 sekundach.
  • Reklama w poczcie Gmail (GSP) - Reklama ta składa się z dwóch podstawowych elementów. Pierwszy z nich tzw. teaser, ma skłonić użytkownika do kliknięcia w reklamę. Drugi to właściwy przekaz reklamowy w formie e-maila.

Bardzo chętnie zajmiemy się twoją kampanią. Napisz!

Kontakt

Napisz do nas!

@
Załącz brief

lub

Zostaw swój numer telefonu oddzwonimy do Ciebie.

Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you