Nawiguj po slajdach klikając w prawo / w lewo. Możesz też otworzyć prezentację w powiększeniu.
Treść pierwszego slajdu:
Freshmail Newsletter
Jeśli interesuje Cię użycie tego modułu na Twojej stronie firmowej lub stworzenie serwisu wiedzowego ze slajdami - skontaktuj się z nami przez formularz.
Treść całej prezentacji:
Freshmail Newsletter Newsletter - zalety ● nie wymaga dużych nakładów finansowych ● większość programów posiada łatwe do odczytania statystyki - ile osób weszło w wiadomość, ile kliknęło w zawarte w niej linki ● może kierować ruch na stronę ● pozwala na budowanie relacji z klientami ● wspomaga budowanie marki ● umożliwia informowanie o nowościach i promocjach, składanie życzeń ● zazwyczaj duży wybór szablonów, które można dostosować do swoich potrzeb Newsletter - wady ● większość “świadomych” firm korzysta z newsletterów - ciężko się przebić ● wymaga sumienności i regularności ● obecność filtrów spamowych, blokowanie grafik ● newslettery wymagają wartościowego contentu ● ale nie mogą być przeładowane informacjami ● łatwość wypisania się z listy mailingowej ● problemy z responsywnością Najczęściej popełniane błędy ● za dużo informacji ● nieprawidłowe sformatowanie ● nieresponsywność ● nieatrakcyjny nagłówek ● brak personalizacji ● ignorowanie odbiorcy ● brak linków do strony ● niesystematyczność Cechy dobrego newslettera ● ★☆★ Nagłówek przyciągający uwagę ★☆★ ● dobry opis (zamiast częstego “jeśli e-mail nie wyświetla się poprawnie…”) ● przejrzystość ● personalizacja ● widoczność logo firmy w nagłówku ● Call to action ● przyciski social media ● przycisk “odsubskrybuj” ● spójność ze stroną internetowa Freshmail ● 2 000 wiadomości do 500 odbiorców miesięcznie za darmo ● duży wybór responsywnych szablonów z możliwością edycji (129) ● możliwość importu kontaktów z plików .csv, .xls, Google contacts - automatyczne usuwanie duplikatów i sprawdzanie poprawności ● możliwość analizy poszczególnych odbiorców ● testowanie newslettera pod filtry spamowe poszczególnych serwisów poczty ● testowanie wersji A i B ● optymalizowanie czasu wysyłki Freshmail c.d. ● wysyłka sms ● integracja z Google Analytics ● inspekcja kodu ● targetowanie ● personalizacja - rozpoznawanie płci logo czytelny przekaz CTA CTA wartościowa treść dla odbiorcy, nie tylko promocja linki do social media dane kontaktowe + możliwość wypisania się