Animacja dla payroll360 - wideo marketing na YouTube i stronie www

Zróżnicowanie formatu treści pomóc może w lepszym przedstawieniu pewnych zagadnień  - próbując trafić do odbiorcy warto zastanowić się nad wykorzystaniem innego formatu niż tekst. Zastosowanym przez nas w kampanii dla payroll360 formatem jest animacja.
2016-08-30 10:00
1 minuta czytania

Animacja - nowy format treści użyty w kampanii

Wprowadzenie animacji do komunikacji marki związane jest z poszerzeniem kampanii a także stopniowym rozwojem strony internetowej. Dodanie formatu video to kolejny sposób odpowiedzi na pytania zadawane przez przedsiębiorców. Rozwiązania swoich problemów mogą oni także szukać w cyklicznie publikowanych artykułach na blogu. Jego celem jest przedstawienie w przystępny sposób korzyści jakie wynikają z outsourcingu.

Przedstawienie korzyści w formie animacji

Tematyka filmów może się wydawać trudna. W kilku odcinkach poruszone zostaną między innymi takie temat jak koszt prowadzenia działu kadr i płac oraz związane z tym problemy. Animacje przygotowane zostały tak, aby przeciętny użytkownik w łatwy sposób mógł zobaczyć jakie skutki nieść ze sobą mogą poszczególne posunięcia i przede wszystkim dostrzegł alternatywę, którą jest outsourcing kadr i płac. Można inaczej to hasło, tytuł całości cyklu opublikowanego na YouTube.

Animacja przygotowana przez Krakweb dla payroll360, https://www.youtube.com/watch?v=Wy2TjTPc4UM 

Przy przygotowaniu animacji pracował zespół z agencji Krakweb oraz przedstawiciele klienta. Bazując na realnych problemach oraz prawdziwych korzyściach jakie daje outsourcing kadr i płac, stworzony został storyboard, który stał się wskazówką dla grafika projektującego animację. Jej autorką jest Justyna Woszczyna - dyrektor kreatywna Krakweb.

Publikacja treści oraz utworzenie kanału na YouTube

W związku z powstaniem nowych treści utworzony został także kanał marki na YouTube. Opublikowany na nim został film wprowadzający, przedstawiając markę payroll360 oraz pierwszy z odcinków serii “Można inaczej”. Całość znaleźć można na kanale marki na YouTube.

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. Informacje o realizowanych przez nas kampaniach znajdziesz na naszym blogu oraz w naszych kanałach w mediach społecznościowych.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe