Marketing

shutterstock

4 kroki w wyborze słów kluczowych do pozycjonowania

Wybór słów kluczowych (Keyword Research) jest pierwszym i najważniejszym etapem działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych. Dotyczy on zarówno procesu pozycjonowania, jak i kampanii linków sponsorowanych (Google Adwords)....

Czytaj
unsplash.com

Evergreen content

Marzeniem każdego marketera jest stworzenie marki, która stałaby się ikoną. Jest to proces długi, trudny i bardzo rzadko udany. Firmy pojawiają się i znikają, w najlepszym wypadku osiągając tymczasowy sukces. Mają swoje 5 minut, a...

Czytaj
Flickr

Jak skrócić adres fanpage na FB

Trudny do zapamiętania, mało profesjonalny. Z tym zazwyczaj kojarzy nam się przestarzały, długi adres do fanpage’a. Dlatego też, aby uniknąć oceny naszego fanpage’a po “okładce”, warto zatroszczyć się o dobrze wyglądający, krótki i spójny...

Czytaj

Marketing w social media - poradnik dla początkujących

Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga firmowego plus konta na Facebooku, Twitterze i Instagramie wykorzystujesz możliwości jakie dają Ci Social Media? Które z serwisów są teraz...

Czytaj
shutterstock

Kampania Google Adwords - prezentacja

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą dotyczącą kampanii linków sponsorowanych Google Adwords. W razie pytań, wątpliwości lub chęci zamówienia jej u nas - prosimy o kontakt poprzez formularz zapytania ofertowego!

Czytaj
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują inne trendy i nowe, lepsze metody...

Czytaj

Jak stworzyć dobry konkurs w Internecie?

Zorganizowanie konkursu w Internecie wydaje się sprawą banalną. Jednak wielu marketerów, nawet tych doświadczonych, często popełnia popularne błędy narażając na ryzyko promowaną przez siebie markę. W czym tkwi problem? Czy istnieje przepis...

Czytaj

Jak zmienić nazwę fanpage 200+ polubień?

Jednym z problemów, jaki możesz napotkać prowadząc fanpage na Facebooku jest brak możliwości zmiany jego nazwy po osiągnięciu więcej niż 200-u polubień. Czasami jednak zmiana nazwy jest konieczna ze względu na rebranding, rozszerzenie...

Czytaj
Shutterstock

Jak budować silną i przyciągającą markę miejsca?

Czy zastanawiasz się może czasem nad tym, dlaczego tylko niektóre miejsca, przyciągają jak magnes turystów i inwestorów? A dlaczego inne odpychają samych mieszkańców? Z jakiego powodu tylko nieliczne miasta polskie potrafią pracować nad...

Czytaj
shutterstock

Mailing, czyli jak dotrzeć do klienta

Dobrze zaprojektowana strona to połowa sukcesu w Sieci. Potrzebna jest jeszcze jej odpowiednia promocja. Od czasu pojawienia się rynku komercyjnego w Internecie, rozwiązania marketingowe uległy diametralnej zmianie - pojawiły się m.in....

Czytaj
shutterstock

Jak dodać firmę do Google Maps

Czy w wynikach wyszukiwarki Google brakuje lokalizacji Twojej firmy na mapie? Czy po wpisaniu jej nazwy w Mapach Google brakuje jej lokalizacji? Tak? Nic straconego. W tym artykule dowiesz się, co zrobić, żeby dodać firmę do Google Maps...

Czytaj
shutterstock

Krakweb.pl na Małopolskich Targach Innowacji 2011

Już 12 października 2011 roku na Małym Rynku w Krakowie odbędą się Małopolskie Targi Innowacji 2011. Agencja Interaktywna Krakweb.pl ma zaszczyt wziąć w nich udział i wraz z 54 innymi wystawcami zaprezentować swoje osiągnięcia w dziedzinie...

Czytaj
Unsplash

Jak stworzyć spójny mailing i landing page?

...czyli jak stworzyć stronę docelową spójną z wysyłaną wiadomością? Niejeden mailing i niejedną landing page mamy już w swoim portfolio. Kilka tygodni temu trafiliśmy jednak na wyzwanie, którego dotychczas nie było dane nam realizować:...

Czytaj
shutterstock

Polityczny wirus - viral marketing w praktyce

Polska kampania polityczna w Internecie mocno kuleje. Tylko małe partie z powodu ograniczonych środków finansowych aktywnie działają w sieci. Szansą na zmianę tej sytuacji mógł być zakaz wykorzystywania billboardów i plakatów w kampanii,...

Czytaj
Shutterstock

Zasada 70/20/10 prowadzenia fanpage’a firmy

Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła pozytywne efekty? Oto metoda dla...

Czytaj
shutterstock

Jak założyć sklep internetowy

Niezależnie od tego, czy dopiero zakładasz swój własny biznes, czy posiadasz już sklep, jeżeli chcesz zacząć sprzedaż w Internecie musisz dowiedzieć się, o czym warto pamiętać budując swoją własną stronę.

Czytaj
shutterstock

Jak nie zakładać strony internetowej

Już kiedyś poruszaliśmy temat tworzenia stron internetowych. Magda napisała artykuł o tym, jak powinno się to wykonać i dlaczego firma potrzebuje takiej wirtualnej wizytówki (tekst możecie przeczytać tutaj). Ja natomiast chciałbym pokazać...

Czytaj
Unsplash

Jak układać tekst i projektować dokumenty?

Czy wiesz, jakiego rozmiaru czcionki użyć w prezentacji, a jakiego w drukowanym dokumencie? Chcesz się dowiedzieć, ilu krojów czcionek możesz użyć na jednej stronie? I dlaczego Comic Sans nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem? ;)

Czytaj
shutterstock

Zaplecze - podstawy pozycjonowania

Każdy chciałby znaleźć się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwań Google. W tym celu pozycjonerzy, firmy SEO i agencje interaktywne prześcigają się w wysyłaniu ofert i zachwalaniu swoich metod oraz skuteczności. Dla Ciebie całe to...

Czytaj
shutterstock

SUO - nowe podejście, czy nowa moda?

Od jakiegoś czasu w świecie e-marketingu coraz częściej pojawia się tajemnicze pojęcie "SUO". W Polsce jest to póki co nowość - mało która agencja interaktywna posiada w swojej ofercie audyt, czy też optymalizację SUO. Jednak, czy na pewno...

Czytaj
shutterstock

Jak pisać teksty SEO

Podstawowe wytyczne do tworzenia treści SEO-friendly Poniżej prezentujemy wytyczne do tworzenia tekstów SEO (ang. Search Engine Optimization - optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) – tekstów, które nie muszą mieć dużej wartości...

Czytaj
shutterstock

5 kroków do efektywnej kampanii Adwords

Każdy z nas chciałby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwań Google. Niestety, aby tam dotrzeć trzeba przejść cały proces pozycjonowania, który zwykle wymaga długotrwałej i żmudnej pracy, a na efekty trzeba czekać nawet kilka miesięcy....

Czytaj
shutterstock

Oferty pozycjonowania w zakupach grupowych

Od kilku miesięcy w serwisach zakupów grupowych takich jak Groupon.pl, Gruper.pl, Citeam.pl itp., pojawiają się, mogłoby się wydawać, niebywale atrakcyjne oferty pozycjonowania. Postanowiłem przyjrzeć się tym “okazjom”. Zobacz, do jakich...

Czytaj
Unsplash

Jak dzięki CMS-owi robić content marketing?

“Content is king” - twierdził Bill Gates już w 1996 roku. Te słowa nie straciły na aktualności - nie ma strony bez treści. A zatem jeśli chcesz prowadzić bloga firmy albo po prostu regularnie aktualizować stronę firmową, a nie jesteś...

Czytaj
shutterstock

Jak założyć firmowe konto pocztowe

Największe korporacje i firmy mają maile z własną domeną. Teraz i Ty możesz dołączyć do tego grona i zaprezentować klientom profesjonalne adresy pocztowe swoich pracowników. A co najważniejsze - wszystkie maile możesz zrobić sam. Zobacz,...

Czytaj
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy wreszcie trafi do ich skrzynek?

Czytaj
Shutterstock

Zanim zaczniesz planować wydatkowanie budżetu na marketing...

Planowanie kampanii promocyjnej to duże przedsięwzięcie. Określenie budżetu to pierwszy krok tych działań, ale bynajmniej nie najważniejszy. Kampania promocyjna może pochłonąć każdą ilość pieniędzy, jednakże nawet ogromne sumy nie muszą...

Czytaj
Fotolia

3 typy grafik, które angażują uwagę

Aż 90% informacji przekazywanych w formie obrazów jest przetwarzanych w mózgu 60.000 razy szybciej niż tekst - tak wynika z danych zebranych przez 3M Corporation i Zabisco. Połącz to z faktem, że masz tylko 8 sekund na to, aby przyciągnąć...

Czytaj
Unsplash

Zmiana algorytmu Google: Responsywność a pozycjonowanie

Uwaga, ważna informacja dla web designerów i pozycjonerów! Google powiadamia o zmianach w algorytmie! Strony, które nie spełniają wymagań responsywności, będą miały duże problemy. Jeśli jesteś właścicielem firmy, sprawdź, czy jej strona...

Czytaj
shutterstock

Social Media - przyszłość dla firm

Ostatnimi czasy w siłę rosną media społecznościowe. Ludzie coraz więcej czasu spędzają na portlach typu Facebook, oglądają filmy na YouTube czy używają znanych wyszukiwarek jak Google. Internet stał się nieodłącznym elementem...

Czytaj
iStockphoto.com

Marketing automation

W erze nadmiaru komunikatów klient może łatwo zagubić się w odmętach Internetu. Co zrobić, aby zatrzymać klienta w naszej firmie? Jakich środków perswazji użyć, aby być skutecznym? Marketing Automation to odpowiedź na bolączki związane ze...

Czytaj
shutterstock

Słynne wpadki w Social Media

Dzięki działalności w mediach społecznościowych możesz błyskawicznie odnieść duży sukces, lecz równie szybko możesz spaść na samo dno. Przekonało się o tym wiele, nawet potężnych firm. Najczęstszą przyczyną wpadek jest niedocenianie...

Czytaj
iStock

Na czym polega marketing usług medycznych?

Jak reklamować, żeby nie reklamować, tylko informować? To pytanie spędza sen z powiek każdemu właścicielowi gabinetu, który dostrzega korzyści płynące z marketingu medycznego. Ustawa o działalności leczniczej z 2011 roku (Dz. U. z 2011r....

Czytaj
shutterstock

Strona www dla restauracji

przepis na sukces Internet to pierwsze źródło, w którym użytkownicy szukają informacji na temat firm, ciekawych miejsc, restauracji i interesujących lokali. Każda firma, która chce zapewnić sobie rozgłos i nowych klientów musi posiadać...

Czytaj
shutterstock

Oszałamiające statystyki social media

Nie da się zaprzeczyć temu, że Social Media istotnie wpływaja na popularność firm. Aby uzmysłowić sobie jak duzy jest to wpływ zobaczcie wybrane przez nas statystyki. Pokazują one dokładnie, że żyjemy w dobie Internetu, który jest obecny...

Czytaj
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację konsumentów - pokolenie Y? Autorzy badania...

Czytaj
shutterstock

Bezpieczeństwo czy wygoda w sieci?

W styczniu 2012 r. firma Google ogłosiła, że od marca ma zamiar wprowadzić nową politykę prywatności w swoich usługach. Dotychczas każda z usług giganta z Mountain View posiadała osobną politykę prywatności - teraz mają one zostać...

Czytaj
shutterstock

Skąd wziąć zdjęcia do artykułów na stronę www?

Po co zamieszczać grafikę w artykule Nie jest żadną tajemnicą, że strona, na której oprócz tekstu pojawiają się elementy graficzne, jest przyjemniejsza dla oka i bardziej przykuwa uwagę od strony "gołej". Ponadto grafiki tematycznie...

Czytaj
Unsplash

Jak targetować posty na Facebooku?

Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści? Jeśli w poście nie oferujesz wiecznej...

Czytaj
shutterstock

Jak dopasować grafikę do publikacji na stronie www?

Problemy ze zmianą wymiarów grafiki Publikując grafikę na stronie mamy możliwość dopasowania jej wielkości poprzez wybrane parametry HTML lub po prostu przez interfejs systemu CMS. Jednak czasem chcemy wcześniej zdefiniować wymiary...

Czytaj
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii, rozpoznawalnymi fachowcami w danej...

Czytaj
pixabay

Reklama AdWords - korzystanie z kuponów

Google AdWords - nie taki diabeł straszny jak go… reklamują. Dla niezorientowanych w temacie, kupony AdWords mogą wydawać się kolejnym tajemniczym narzędziem demonicznego Internetu. Jednak po zapoznaniu się z zasadami, jakimi kieruje się...

Czytaj
pixabay

SEO PR - sztuka uwodzenia

Kobiety wiedzą o tym od dawna, a na mężczyzn to działa. I choć obie strony z całą kurtuazją wolą się do tego nie przyznawać, to jednak sztuka uwodzenia jest jedną z najprzydatniejszych umiejętności. Sprawdza się zarówno w relacjach damsko...

Czytaj
Unsplash

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerzy biznesowi? Istnieje kilka metod, które zwiększą Twoją skuteczność w relacjach interpersonalnych i pomogą Ci lepiej komunikować się z...

Czytaj
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających na celu osiągnięcie przez stronę...

Czytaj
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz każdy, kto tworzy teksty pod SEO. Jak...

Czytaj
pixabay

Zmiany w algorytmie Google

Po raz kolejny Google straszy zmianami w algorytmie swojej wyszukiwarki. Cel jest szczytny. Chodzi o to, aby wyniki wyszukiwania (ang. SERP - Search Engine Result Page) były jak najbardziej użyteczne dla internautów. Celem działań Google...

Czytaj
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów przygotowałem dla Ciebie kilka rozwiązań...

Czytaj
pixabay

Content marketing dla firm

Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadomości i innego rodzaju treści, które związane są bezpośrednio lub pośrednio z działalnością danej organizacji. Jest to działanie celowe i...

Czytaj
shutterstock

Outsourcing obsługi stron internetowych

Outsourcing to działanie polegające na zlecaniu wykonania danej pracy firmie zewnętrznej specjalizującej się w danej branży. Nie jest trudno przewidzieć, że ekspert wykona ją za nas szybciej, lepiej i nierzadko taniej. Ideę użycia zasobów...

Czytaj
shutterstock

Projektowanie stron – co należy wiedzieć

W dzisiejszym świecie ciężko funkcjonować bez reklamy w internecie. Istnieje wiele sposobów na dotarcie do klienta, jednak własna strona www jest jednym z lepszych rozwiązań. Aby na swojej drodze napotkać jak najmniej problemów, warto...

Czytaj
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby współczynnik otwarć był najwyższy?...

Czytaj
shutterstock

Zmiany w social media

Marketing internetowy jest niezwykle szybko rozwijającą się branżą. Aby być na bieżąco należy cały czas aktualizować swoją wiedzę. Samo pojęcie marketing internetowy, czy e-marketing staje się już bardzo obszerne, pojemne i mało konkretne....

Czytaj
shutterstock

Jak zbudować wizerunek w Social Media?

Pytanie to zadają sobie specjaliści, jak i sami zainteresowani tworzeniem swojego wizerunku w internecie. Firmy różnią się od siebie, więc oczekiwania klientów również są różne. Naszym zadaniem jest rozpoznać ich potrzeby i odpowiednio się...

Czytaj
Shutterstock

Content marketer - płatny staż

Kochani, poszerzamy dział marketingu, zespół content marketingu. Jako, że naszą pasją jest Inbound Marketing (aktywny marketing przychodzący), a rok 2014 będzie (jest już właściwie ;)) rokiem Contentu, czyli treści - szukamy osoby, która...

Czytaj
Shutterstock

Wizerunek firmy w social media

Jak zbudować wizerunek w Social Media? Pytanie to zadają sobie specjaliści, jak i sami zainteresowani tworzeniem swojego wizerunku w internecie. Firmy różnią się od siebie, więc oczekiwania klientów również są różne. Naszym zadaniem jest...

Czytaj
Shutterstock

Content marketing: 6 zasad dla zwiększenia zaufania do marki

Content marketing: 6 zasad dla zwiększenia zaufania do marki Jak wpłynąć na użytkownika tak, aby zrobił to co chcesz, ale tak, aby nie czuł się do na siłę przekonywany? To pytanie zadaje sobie wiele osób. Zgodnie z trendem Inbound...

Czytaj
Strona 2 z 2
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you