marketing

Definicje jak i podejście do marketingu zmieniało się wielokrotnie. W chwili obecnej marketing to cykl działań mających na celu zaspokojenie potrzeb, przy równoczesnym osiąganiu zysków. Jeżeli chodzi o e-marketing, to definicja wcale się nie różni, tylko przeniesiona jest do realiów internetowych. Kampanie e-marketingowe to nie spontaniczne działania - to skrupulatnie opracowywane strategie. W natłoku narzędzi, które są dostępne, musisz się naprawde dobrze zastanowić nad celami i narzędziami marketingowymi. Jeżeli chcesz być na bieżąco to zapraszamy do lektury. Dowiesz się o najnowszych trendach panujących w tej branży np. nowinki z social mediów, jak pozycjonować, czy czym się różni inbound, od outbound marketingu - zapraszamy na naszego bloga.

Artykuły Krakweb na temat: Marketing

Call to action

Bez względu na to, jakie cele chcesz osiągnąć dzięki marketingowi internetowemu, nie zrobisz tego bez użycia przekonującego Call To Action. Wszystkie Twoje kampanie i treści reklamowe powinny mieć dobrze przygotowane CTA, które zachęca do...

Czytaj więcej

Newsy e-commerce luty 2021

Luty 2021 to miesiąc, kiedy wiele dużych sklepów spożywczych wchodzi na rynek e-commerce. Dodatkowo oceniono rok 2020 pod względem trendów, wyzwań czy zysków w e-commerce. Z artykułu dowiesz się także o planach na rozwój paczkomatów i...

Czytaj więcej

Lead generation

Konkurencja w branży usług jest ogromna. Nowe oferty i reklamy usług pojawiają się jak grzyby po deszczu. Kluczowe w tej sytuacji jest wyróżnienie na tle konkurencji i zwrócenie uwagi odbiorców. Zainteresowanie i zatrzymanie klienta na...

Czytaj więcej
Pixabay.com

Moduły marketingowe - ICEberg CMS

Moduły marketingowe ICEberg CMS to moduły, których zadaniem jest wsparcie Twojego działu marketingu w takich działaniach jak generowanie leadów, czy prowadzenie różnorodnych akcji marketingowych. Niemal w każdym module systemu wpletliśmy...

Czytaj więcej
Justyna Woszczyna

5 ciekawych nowych modułów ICEberg CMS

Inspirują nas najnowocześniejsze systemy IT i marketingowe na świecie. Wyzwaniem są dla nas potrzeby zgłaszane przez klientów. Tworzymy nowe moduły ICEberg CMS i funkcjonalności systemu, żeby dostarczyć w jednym systemie najważniejsze,...

Czytaj więcej

Kampanie Adwords - najczęściej zadawane pytania

Nie wszyscy wiedzą czym jest AdWords i z czym to się je :) . I dobrze, bo wcale nie muszą tego wiedzieć. Od tego jest agencja i jej specjaliści. Nie zostawiamy naszych klientów bez odpowiedzi. Dlatego właśnie powstał ten FAQ - artykuł, w...

Czytaj więcej
pixabay

Statystyki na Instagramie

Co da Ci Twoje nowe konto firmowe na Instagramie? Do jakich statystyk zyskasz dostęp? Jakie przywileje czekają Cię jako właściciela konta firmowego? Sprawdź w naszym dzisiejszym artykule!

Czytaj więcej
pixabay

Virale i marketing wideo w służbie CSR

Prezentujemy wakacyjne zestawienie ciekawych i niebanalnych filmów związanych z branżą video marketingu. Większość z nich jest powszechnie znana, ale dziś spróbujemy odczytać ich CSRowy przekaz.

Czytaj więcej
Pixabay.com

Tumblr w komunikacji marki - inspiracje

Tumblr to jedna z najbardziej zróżnicowanych platform społecznościowych. Daje markom szereg możliwości zarówno jeśli chodzi o typ publikacji, jak i o samą jej zawartość. Jak marki komunikują się na Tumblr, w czym tkwi potencjał tego...

Czytaj więcej
Pexels

Database marketing a integracja

Bazy klientów dają dostęp do bardzo ważnych informacji z punktu widzenia działów marketingu i sprzedaży. Dzięki nim możesz pozostawać ze swoimi klientami w stałym kontakcie, budować ich lojalność wobec swojej marki, a także prowadzić do...

Czytaj więcej
Pixabay

CRM w liczbach - Dynamika rynku systemów CRM

Pierwsze systemy służące do zarządzania relacjami z klientami pojawiły się już w latach 80-tych. Od tamtego czasu nastąpił znaczący wzrost zastosowania oraz rozwój nowych funkcjonalności oprogramowania CRM. Bez względu na to czy już jesteś...

Czytaj więcej
Devanath

Quizy - sposób na efektywny marketing wirusowy

Szukasz sposobów na zwiększenie interakcji ze strony użytkowników lub przekierowanie ich z social media do swojej strony internetowej? Zastanawiasz się, jak nie przepaść w natłoku reklam, jak przykuć uwagę i co więcej, zaangażować...

Czytaj więcej
pixabay.com

Marketing na Instagramie

Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, tak i tu potrzebujesz przemyślanego planu działań. Jakie narzędzia i metody zastosować, aby wykreować pozytywny wizerunek marki i wywołać...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak pisać skuteczniejsze e-maile w erze Social Media?

Własna lista mailingowa to ciągle jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego marketera. Masz nad nią pełną kontrolę i to Ty w 100% decydujesz, co widzą i czytają subskrybenci. Wysyłasz co chcesz i kiedy chcesz. Oto, jak w ten sposób...

Czytaj więcej
kaboompics.com

26 inspiracji na zdjęcia w tle na Facebooku

Wzrost popularności social media spowodował przyrost liczby akcji marketingowych realizowanych na portalach społecznościowych. Firmy poza własną stroną www coraz częściej posiadają też aktywnie prowadzony profil na Facebooku, w którym...

Czytaj więcej
unsplash.com

Evergreen content

Marzeniem każdego marketera jest stworzenie marki, która stałaby się ikoną. Jest to proces długi, trudny i bardzo rzadko udany. Firmy pojawiają się i znikają, w najlepszym wypadku osiągając tymczasowy sukces. Mają swoje 5 minut, a...

Czytaj więcej
Shutterstock

Zasada 70/20/10 prowadzenia fanpage’a firmy

Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła pozytywne efekty? Oto metoda dla...

Czytaj więcej
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują inne trendy i nowe, lepsze metody...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak budować silną i przyciągającą markę miejsca?

Czy zastanawiasz się może czasem nad tym, dlaczego tylko niektóre miejsca, przyciągają jak magnes turystów i inwestorów? A dlaczego inne odpychają samych mieszkańców? Z jakiego powodu tylko nieliczne miasta polskie potrafią pracować nad...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak budować silną i przyciągającą markę miejsca?

Czy zastanawiasz się może czasem nad tym, dlaczego tylko niektóre miejsca, przyciągają jak magnes turystów i inwestorów? A dlaczego inne odpychają samych mieszkańców? Z jakiego powodu tylko nieliczne miasta polskie potrafią pracować nad...

Czytaj więcej
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy wreszcie trafi do ich skrzynek?

Czytaj więcej
iStockphoto.com

Marketing automation

W erze nadmiaru komunikatów klient może łatwo zagubić się w odmętach Internetu. Co zrobić, aby zatrzymać klienta w naszej firmie? Jakich środków perswazji użyć, aby być skutecznym? Marketing Automation to odpowiedź na bolączki związane ze...

Czytaj więcej
Unsplash

7 kroków do skutecznego content marketingu

Według raportu CBOS z 2011 roku 4 na 10 Polaków nie lubi reklam i celowo ich unika, a co siódmy Polak twierdzi, że go dezinformują. Czy to oznacza, że tradycyjny marketing, który mówił wprost o zaletach produktów i atakował hasłami: „Kup...

Czytaj więcej
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację konsumentów - pokolenie Y? Autorzy badania...

Czytaj więcej
iStock

Na czym polega marketing usług medycznych?

Jak reklamować, żeby nie reklamować, tylko informować? To pytanie spędza sen z powiek każdemu właścicielowi gabinetu, który dostrzega korzyści płynące z marketingu medycznego. Ustawa o działalności leczniczej z 2011 roku (Dz. U. z 2011r....

Czytaj więcej
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii, rozpoznawalnymi fachowcami w danej...

Czytaj więcej
Maciej Chmielowski

Pioneers Festival

Na całym świecie odbywa się wiele niesamowitych konferencji, festiwali oraz spotkań StartUp-owych. Dziś chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami z odbywającego się w Wiedniu Pioneers Festival 2014.

Czytaj więcej
Unsplash

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerzy biznesowi? Istnieje kilka metod, które zwiększą Twoją skuteczność w relacjach interpersonalnych i pomogą Ci lepiej komunikować się z...

Czytaj więcej
Unsplash

Projektowanie landing page - podstawowe elementy

Chcesz wypromować produkt lub usługę w Internecie? Inwestujesz prawdopodobnie w pozycjonowanie, AdWords, czy też e-mail marketing. Niezbędnym elementem Twojej kampanii jest też jednak landing page. Jest to ostatni etap w procesie...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz każdy, kto tworzy teksty pod SEO. Jak...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz każdy, kto tworzy teksty pod SEO. Jak...

Czytaj więcej
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby współczynnik otwarć był najwyższy?...

Czytaj więcej
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów przygotowałem dla Ciebie kilka rozwiązań...

Czytaj więcej
Shutterstock

Content marketer - płatny staż

Kochani, poszerzamy dział marketingu, zespół content marketingu. Jako, że naszą pasją jest Inbound Marketing (aktywny marketing przychodzący), a rok 2014 będzie (jest już właściwie ;)) rokiem Contentu, czyli treści - szukamy osoby, która...

Czytaj więcej
shutterstock

Polityczny wirus - viral marketing w praktyce

Polska kampania polityczna w Internecie mocno kuleje. Tylko małe partie z powodu ograniczonych środków finansowych aktywnie działają w sieci. Szansą na zmianę tej sytuacji mógł być zakaz wykorzystywania billboardów i plakatów w kampanii,...

Czytaj więcej
shutterstock

Mailing, czyli jak dotrzeć do klienta

Dobrze zaprojektowana strona to połowa sukcesu w Sieci. Potrzebna jest jeszcze jej odpowiednia promocja. Od czasu pojawienia się rynku komercyjnego w Internecie, rozwiązania marketingowe uległy diametralnej zmianie - pojawiły się m.in....

Czytaj więcej
shutterstock

Mała świadomość marketingu internetowego w MŚP

Kolejne badanie polskich firm pokazało, że wciąż duża część polskich małych i średnich firm nie zna korzyści z założenia strony internetowej oraz marketingu internetowego. Badanie przeprowadziła marka 1&1 zajmująca się przede wszystkim...

Czytaj więcej
shutterstock

Raport: Wykorzystanie marketingu internetowego

... w małopolskich organizacjach pozarządowych. Wraz z Fundacją Rozwoju Gmin Polskich zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem na stronie www.badaniefundacji.pl . Dotyczy on wykorzystania marketingu internetowego w działalności...

Czytaj więcej
shutterstock

40% polskich firm nie istnieje w internecie

Badania przeprowadzone w ostatnich miesiącach przez GUS, jak również wcześniejsze badania Millward Brown SMG/KRC pokazują, że jedynie ok. 53-57% polskich małych i średnich przedsiębiorstw posiada własną stronę w sieci.

Czytaj więcej
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you