content marketing

Content marketing polega na generowaniu w sieci treści o wysokiej jakości po to, by dotarła ona do osób szukających danego tematu, z dziedziny, która ich interesuje, tym samym będąc częścią strategii Inbound marketingowej. Treści takie mogą występować w różnej postaci: pisemnej (np. artykuły), infografiki, wideo. Najczęściej dane treści są publikowane na stronach firmowych bądź blogach powiązanych z marką, dlatego też ich treść powiązana jest z profilem działalności przedsiębiorstwa. Content marketing jest obecnie bardzo popularny i wykorzystują go najwięksi gracze. Dzieląc się z potencjalnymi klientami wartościowymi treściami, budujemy sobie ich zaufanie, oraz zatrzymujemy ich na dłużej. Nie czekaj wiec dłużej, tylko zapoznaj się z eksperckimi artykułami i pogłęb swoją wiedzę, na temat tej gałęzi marketingu.

Artykuły Krakweb na temat: Content marketing

Justyna Woszczyna

5 ciekawych nowych modułów ICEberg CMS

Inspirują nas najnowocześniejsze systemy IT i marketingowe na świecie. Wyzwaniem są dla nas potrzeby zgłaszane przez klientów. Tworzymy nowe moduły ICEberg CMS i funkcjonalności systemu, żeby dostarczyć w jednym systemie najważniejsze,...

Czytaj więcej
http://mockdrop.io/

Instant Articles — Ukłon Facebooka w kierunku mobile

Denerwują cię długo ładujące się strony na Twoim smartfonie? Facebook ma na to sposób! Instant Articles ładują się nawet 10 razy szybciej od treści standardowej strony www. Czy w efekcie zawładną mobilną wersją najpopularniejszego kanału...

Czytaj więcej
unsplash.com

Evergreen content

Marzeniem każdego marketera jest stworzenie marki, która stałaby się ikoną. Jest to proces długi, trudny i bardzo rzadko udany. Firmy pojawiają się i znikają, w najlepszym wypadku osiągając tymczasowy sukces. Mają swoje 5 minut, a...

Czytaj więcej
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują inne trendy i nowe, lepsze metody...

Czytaj więcej
Unsplash

Jak układać tekst i projektować dokumenty?

Czy wiesz, jakiego rozmiaru czcionki użyć w prezentacji, a jakiego w drukowanym dokumencie? Chcesz się dowiedzieć, ilu krojów czcionek możesz użyć na jednej stronie? I dlaczego Comic Sans nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem? ;)

Czytaj więcej
Fotolia

3 typy grafik, które angażują uwagę

Aż 90% informacji przekazywanych w formie obrazów jest przetwarzanych w mózgu 60.000 razy szybciej niż tekst - tak wynika z danych zebranych przez 3M Corporation i Zabisco. Połącz to z faktem, że masz tylko 8 sekund na to, aby przyciągnąć...

Czytaj więcej
Unsplash

7 kroków do skutecznego content marketingu

Według raportu CBOS z 2011 roku 4 na 10 Polaków nie lubi reklam i celowo ich unika, a co siódmy Polak twierdzi, że go dezinformują. Czy to oznacza, że tradycyjny marketing, który mówił wprost o zaletach produktów i atakował hasłami: „Kup...

Czytaj więcej
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację konsumentów - pokolenie Y? Autorzy badania...

Czytaj więcej
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii, rozpoznawalnymi fachowcami w danej...

Czytaj więcej
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających na celu osiągnięcie przez stronę...

Czytaj więcej

Livechat - narzędzie sprzedaży i wsparcia klienta

Użytkownicy Internetu są leniwi - przyzwyczaili się do dużej dostępności informacji i otrzymywania błyskawicznych odpowiedzi na interesujące pytania. Użytkownik, który nie uzyska szybkiej odpowiedzi, szuka jej w innym miejscu. Jak zatem...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz każdy, kto tworzy teksty pod SEO. Jak...

Czytaj więcej
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby współczynnik otwarć był najwyższy?...

Czytaj więcej
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów przygotowałem dla Ciebie kilka rozwiązań...

Czytaj więcej
Shutterstock

Content marketer - płatny staż

Kochani, poszerzamy dział marketingu, zespół content marketingu. Jako, że naszą pasją jest Inbound Marketing (aktywny marketing przychodzący), a rok 2014 będzie (jest już właściwie ;)) rokiem Contentu, czyli treści - szukamy osoby, która...

Czytaj więcej
pixabay

Content marketing dla firm

Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadomości i innego rodzaju treści, które związane są bezpośrednio lub pośrednio z działalnością danej organizacji. Jest to działanie celowe i...

Czytaj więcej
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you