Mailing, czyli jak dotrzeć do klienta

Dobrze zaprojektowana strona to połowa sukcesu w Sieci. Potrzebna jest jeszcze jej odpowiednia promocja. Od czasu pojawienia się rynku komercyjnego w Internecie, rozwiązania marketingowe uległy diametralnej zmianie - pojawiły się m.in. google AdWords, pozycjonowanie czy profile na portalach społecznościowych. Pomimo tego jeden sposób ciagle pozostaje skuteczny. Jest to mailing - jak wynika z badań autorstwa guru użyteczności w Sieci, Jakoba Nielsena.
2011-09-14 14:00
1 minuta czytania

Newsletter, czyli stały kontakt


Taka forma kontaktu z klientami wymaga od nich zgody na otrzymywanie informacji. Stworzenie możliwości subskrypcji na stronie, to świetny sposób na zebranie bazy kontaktów do stałych klientów. Dobrze jest ich docenić, np. informując o promocjach, czy nowych ofertach jeszcze przed ich publikacją w innych mediach (np. Facebooku).

Wysyłanie wiadomości przynajmniej raz w tygodniu przypomina o istnieniu firmy i buduje jej markę. Będzie to o wiele łatwiejsze i wygodniejsze, jeśli skorzystasz z przygotowanego wcześniej szablonu mailingowego.

Tę usługę, skonfigurowaną ze stroną, udostępniamy gratis dla osób zamawiąjących u nas każdy większy serwis. Dla zainteresowanych, istnieje również możliwość jej wykupienia lub dzierżawy aplikacji mailingowej allmail.pl.


Jak to wszystko zrobić?


Jeśli myślisz o reklamie przy pomocy mailingu, pracę nad nią należy zlecić specjalistom, którzy przygotują dla Ciebie odpowiedni szablon i ubiorą Twoją ofertę w chwytliwe słowa, udostępniając jednocześnie aplikacje mailingowe, które pozwolą łatwo i skutecznie dotrzeć do klientów.
W grę wchodzi też doświadczenie w tworzeniu krótkich i mocnych haseł, które wyróżnią Twoją wiadomość spośród setki innych.

Z chęcią pomożemy Ci wyprzedzić konkurencję, tworząc właśnie dla Ciebie skuteczne narzędzie do promocji za pomocą mailingu. Napisz do nas i dowiedz się więcej.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe