Identyfikacja wizualna to narzędzie, które pozwoli rozpoznać i zapamiętać Twoją firmęNa rynku istnieje wiele firm, produktów, organizacji. By Twoja marka nie zginęła w tłumie, musisz się wyróżniać, dać się zobaczyć i zapamiętać. W celu rozpoznawania Twojej działalności musisz przede wszystkim zacząć od zaprojektowania logo, wybrać kolorystykę, a także stworzyć krój czcionki. Wydaje się, że jest to ciężkie zadanie? Zgadza się. Mimo tego, że nalepsze znaki graficzne to te najprostsze, do stworzenia świetnego logo potrzeba dużo doświadczenia. Dlatego zostaw to nam. Współpraca z wieloma klientami w zakresie identyfikacji wizualnej pozwoliła nam na zdobycie sporego doświadczenia w tym zakresie. Po rozmowie z Tobą i uzyskaniu informacji czego potrzebujesz, stworzymy proste, nowoczesne, ale jednocześnie ponadczasowe logo. Jeżeli nie masz pomysłu, chętnie pomożemy Ci w wykreowaniu rozpoznawalnego znaku. Wszystkie te czynności, są poparte z naszej strony głębokim research’em i benchmarkingiem (badaniem i porównaniem do konkurentów i najlepszych marek). Pozwala nam to na zaznajomienie się z trendami w Twojej branży. Łączymy to z doświadczeniem i innowacyjnymi pomysłami. W efekcie sprawiamy, że Twoja marka będzie rozpoznawalna w Internecie i poza nim. |
Identyfikacja wizualna - wykreuj wizerunek firmy
Oferta
Kiedy i dla kogo?
Zakładanie firmy
Jeżeli jesteś świeżo upieczonym przedsiębiorcą - zaraz po założeniu firmy, pamiętaj o tym, żeby zadbać o budowanie marki. Doskonale zaprojektowana identyfikacja wizualna powinna przykuwać uwagę potencjalnych odbiorców, zaciekawić ich i zostać zapamiętana. Ważne jest, aby elementy takie jak logo, wizytówki, ulotki, papier firmowy, pieczątka itp. do siebie pasowały. Strategię identyfikacji wizualnej, najlepiej wprowadzać całościowo. Idealnie jeśli wykona to jedna firma, ponieważ
Odświeżenie marki
Z czasem każda kreacja wymaga odświeżenia. Tak samo jest z identyfikacją wizualną. Po latach pewne elementy (np. logo) stają się staromodne, nieatrakcyjne, czy po prostu kiczowate. Zamiast do tego doprowadzić, lepiej wcześniej zastanowić się i podjąć działania związane z odświeżeniem wizerunku poprzez uaktualnienie elementów graficznych, którymi marka komunikuje się z klientami. Refreshing jest naturalnym biegiem rzeczy - dokonują go co kilka lat również największe marki.
Rebranding
Skutkiem znaczącej zmiany lub wprowadzenia całkiem nowej strategii firmy jest często rebranding, czyli stworzenie nowej kreacji dla marki. Oprócz zmian w świadczonych usługach, oferowanych produktach itp., niesie to za sobą także zmianę logo, a patrząc szerzejcałej identyfikacji wizualnej firmy. Jeżeli więc przymierzasz się do rebrandingu swojej marki, pamiętaj, że z chęcią pomożemy i doradzimy.
Projekty logo
Referencje
Cena logo
I
- Logo
- Podstawowa księga znaku
- Pieczątka
- Wizytówki - 2 języki
- Szablon grafik / infografik
- Szablon raportów
- Papier firmowy
- Teczki
- Szablon prezentacji PowerPoint
- Skórka facebook + post graficzny facebook
- Cena
Pakiet I
1000 zł
Pakiet II
1500 zł
Pakiet III
4500 zł
Kontakt
lub |
Zostaw swój numer telefonu oddzwonimy do Ciebie. |