“Content is king” - twierdził Bill Gates już w 1996 roku. Te słowa nie straciły na aktualności - nie ma strony bez treści. A zatem jeśli chcesz prowadzić bloga firmy albo po prostu regularnie aktualizować stronę firmową, a nie jesteś infor…
Pytanie to zadają sobie specjaliści, jak i sami zainteresowani tworzeniem swojego wizerunku w internecie. Firmy różnią się od siebie, więc oczekiwania klientów również są różne. Naszym zadaniem jest rozpoznać ich potrzeby i odpowiednio się…
Projektowanie landing page’y nie należy do wyzwań szczególnie twórczych. Przypomina raczej układanie budowli za każdym razem z takich samych elementów, wedle tych samych zasad. Podczas wznoszenia konstrukcji bardziej niż bujnej wyobraźni b…
300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga licząca 5400 pracowników. O czym mowa? O LinkedIn.com, czyli "the social network for professionals".
Jak reklamować, żeby nie reklamować, tylko informować? To pytanie spędza sen z powiek każdemu właścicielowi gabinetu, który dostrzega korzyści płynące z marketingu medycznego. Ustawa o działalności leczniczej z 2011 roku (Dz. U. z 2011r. N…
W dzisiejszym świecie ciężko funkcjonować bez reklamy w internecie. Istnieje wiele sposobów na dotarcie do klienta, jednak własna strona www jest jednym z lepszych rozwiązań. Aby na swojej drodze napotkać jak najmniej problemów, warto dokł…
Uwaga, ważna informacja dla web designerów i pozycjonerów! Google powiadamia o zmianach w algorytmie! Strony, które nie spełniają wymagań responsywności, będą miały duże problemy. Jeśli jesteś właścicielem firmy, sprawdź, czy jej strona wy…
[aktualizacja: 2016.08.23 ] Niemal 12 milionów użytkowników w Polsce korzysta z Facebooka, z czego 57% loguje się codziennie. Ty też wykorzystujesz ten potencjał, budując wizerunek firmy poprzez sprawne prowadzenie fanpage'a? Trzymasz rękę…
Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści? Jeśli w poście nie oferujesz wiecznej u…
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies (ciasteczek). Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. lub tylko niezbędne pliki cookie - wtedy kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”.
Cookies podstawowe
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania m.in. opcji prywatności.