Artykuły - Autorzy

Animacja jako element komunikacji marki - współpraca Krakweb z payroll360

Animacja jako element komunikacji marki - współpraca Krakweb z payroll360

Zróżnicowanie formatu treści pomóc może w lepszym przedstawieniu pewnych zagadnień  - próbując trafić do odbiorcy warto zastanowić się nad wykorzystaniem innego formatu niż tekst. Zastosowanym przez nas w kampanii dla payroll360 formatem j…
2016-08-30 10:00 | Marta Dyba
Ogólnopolski test czekolad - dwuetapowy konkurs zrealizowany dla marki Wawel

Ogólnopolski test czekolad - dwuetapowy konkurs zrealizowany dla marki Wawel

Testowanie czekolad - brzmi jak nagłówek jednego z artykułów o pracy marzeń? Dzięki marce Wawel 1000 osób miało okazję zostać testerami czekolad i wygrać atrakcyjne nagrody. Po naszej stronie stała kreacja oraz dostarczenie silnika konkurs…
2016-10-11 00:00 | Marta Dyba
Szybkie strony dostosowane do użytkowników mobilnych - nowości w CMS ICeberg

Szybkie strony dostosowane do użytkowników mobilnych - nowości w CMS ICeberg

Tworzenie treści to nie tylko odpowiedni dobór tematyki, ciekawych przykładów i próba dopasowania ich do wymagań odbiorcy. To także podanie jej odbiorcy w użyteczny, przystępny sposób. To też dopasowanie jej do jego wymagań i umożliwienie …
2016-10-27 10:00 | Marta Dyba
Identyfikacja wizualna Instytutu Polityk Publicznych przygotowana przez Krakweb

Identyfikacja wizualna Instytutu Polityk Publicznych przygotowana przez Krakweb

Identyfikacja wizualna (Corporate Identity) powinna nie tylko wyróżniać markę i ułatwić jej rozpoznanie. Projektując identyfikację warto wskazać odbiorcy obszar i charakter działania marki oraz zwrócić uwagę na wyznawane przez markę wartoś…
2016-08-16 10:00 | Marta Dyba
Pomysły na świąteczny marketing Twojej firmy

Pomysły na świąteczny marketing Twojej firmy

Święta i marketing - jeśli ta para kojarzy Ci się tylko z centrami handlowymi i zachętą do zakupu prezentów, czas się zainspirować. Szczypta świątecznego marketingu przyda się każdej w firmie. W tym artykule podpowiemy Ci jak dobrze dopraw…
2015-12-18 13:02 | Marta Dyba
Marka w social media - krótki przewodnik po Pinterest

Marka w social media - krótki przewodnik po Pinterest

Inspiracja, kreatywność, estetyka - to pierwsze słowa, które przychodzą na myśl gdy słyszę nazwę tego serwisu społecznościowego. Pinterest to świetne miejsce dla marek - służące do kreowania wizerunku i pokazywania się z lepszej, ładniejsz…
2016-05-04 11:10 | Marta Dyba
Konferencja Marketing Summit 2016 Kraków - nasza relacja

Konferencja Marketing Summit 2016 Kraków - nasza relacja

Dwa dni, kilkadziesiąt prezentacji i mnóstwo wiedzy marketingowej. Tak w skrócie podsumowalibyśmy Young Marketing Summit. Jakie porady najbardziej nas zaciekawiły? Które z trendów uważamy za najbardziej godne uwagi?
2016-06-09 13:20 | Marta Dyba
Produkt jako inspiracja - konkurs Wawel na najlepszą stylizacje przygotowany we współpracy z Krakweb

Produkt jako inspiracja - konkurs Wawel na najlepszą stylizacje przygotowany we współpracy z Krakweb

Czy produkt może stać się inspiracją? Według marki Wawel - tak. Swoich klientów postanowiła zachęcić do pokazania stylizacji inspirowanych produktem Fresh and Fruity. Zadaniem osób biorących udział było przesłanie stylizacji, która inspiro…
2016-11-20 12:15 | Marta Dyba
Konkurs dla wielbicieli słodyczy - TOP 5 zrealizowany przez Krakweb dla Wawel SA

Konkurs dla wielbicieli słodyczy - TOP 5 zrealizowany przez Krakweb dla Wawel SA

Prawdziwi wielbiciele słodyczy doskonale wiedzą jakie jest ich prywatne TOP 5. Potrafią także opisać wymarzony smak nowego cukierka. Właśnie takie zadanie przed uczestnikami jednego z konkursów postawiła marka Wawel. Dzięki temu klienci mo…
2016-10-06 11:00 | Marta Dyba
Radość wyzwala w wakacje - konkurs wideo dla marki Wawel

Radość wyzwala w wakacje - konkurs wideo dla marki Wawel

Konkursy konsumenckie to sposób na zaangażowanie klientów w interakcję z marką, budowę zasięgów i bazy marketingowej. Konkurs wideo to dla uczestników zabawa i szansa na spełnienie wakacyjnych marzeń. A my w tym pomogliśmy dostarczając sil…
2016-09-29 00:00 | Marta Dyba
NOWA ROLA MARKETINGU OKIEM SPECJALISTÓW - IV EDYCJA KONFERENCJI MARKETING PROGRESS

NOWA ROLA MARKETINGU OKIEM SPECJALISTÓW - IV EDYCJA KONFERENCJI MARKETING PROGRESS

Można tam szukać inspiracji. Odnaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania. Poznać panujące trendy i przede wszystkim - czerpać wiedzę od autorytetów. Wydarzenia takie jak odbywająca się po raz czwarty konferencja Marketing Progress to okazja d…
2016-08-22 13:37 | Marta Dyba
Powiadomienia Push - nowe możliwości ICEBerg CMS

Powiadomienia Push - nowe możliwości ICEBerg CMS

W dobie content marketingu i coraz większej ilości tworzonych treści jednym z największych wyzwań wydaje się być trafienie do świadomości użytkownika. Metod na promocję stworzonych treści jest wiele, jednak równie istotnym jest po prostu p…
2016-10-25 00:00 | Marta Dyba
Aby skutecznie marketing prowadzić, 6 real time porad stosować musisz.

Aby skutecznie marketing prowadzić, 6 real time porad stosować musisz.

Nie tak dawno temu, w niezbyt odległej galaktyce powstał film, na którego kolejną część czekał cały świat. Gdy po dziesięciu latach wrócił na ekrany, poruszył nie tylko swoich wiernych fanów. Zainteresował także mistrzów marketingu, reklam…
2016-01-06 10:00 | Marta Dyba
SEO, Content Marketing i kampania Adwords dla ROSO - nowozelandzkiego e-commerce concept store

SEO, Content Marketing i kampania Adwords dla ROSO - nowozelandzkiego e-commerce concept store

Dzieli nas czas i odległość. Łączy pasja, zaangażowanie i wspólna chęć zrobienia świetnego projektu. Do grona klientów Krakweb dołączyła marka ROSO - działający w Nowej Zelandii Concept Store.
2016-08-23 13:00 | Marta Dyba
Snapchat w strategii marki

Snapchat w strategii marki

Od Coca-Coli przez Audi, aż po Burberry - coraz więcej marek prowadzi działania promocyjne na Snapchacie. Komunikator z logiem małego duszka, przestał już dawno pełnić tylko swoją podstawową rolę - przeszedł drogę od narzędzia umożliwiając…
2016-06-29 12:00 | Marta Dyba
Strona www TKTRANSLATE - nowa realizacja dla biura tłumaczeń

Strona www TKTRANSLATE - nowa realizacja dla biura tłumaczeń

Strona firmowa jest często tym miejscem w Internecie, które jako pierwsze odwiedza potencjalny klient. Ocenia firmę patrząc przez pryzmat jej serwisu internetowego. Wiedząc o tym warto zadbać o to, by przedstawiała ona kluczowe informacje …
2016-08-01 13:33 | Marta Dyba
Nowa realizacja Krakweb dla NGO - strona internetowa IPP

Nowa realizacja Krakweb dla NGO - strona internetowa IPP

Od misji, przez projekty, aż po widoczne efekty - tak w skrócie opisać można działalność organizacji pozarządowej. Podobnie można scharakteryzować prace wykonywane przez Instytut Polityk Publicznych. Przygotowanie spójnej identyfikacji sta…
2016-12-01 12:10 | Marta Dyba
Strona korporacyjna - dobre praktyki

Strona korporacyjna - dobre praktyki

Strona firmowa czy też strona korporacyjna często określana jest jako wizytówka marki w sieci. To ona jest miejscem, na którym klient poszukiwał będzie informacji o Twojej marce i produktach czy oferowanych przez nią usługach. To także to …
2016-07-22 13:55 | Marta Dyba
Strona korporacyjna - inspiracje dla nowoczesnego serwisu AD 2016

Strona korporacyjna - inspiracje dla nowoczesnego serwisu AD 2016

Przeglądając rankingi stron korporacyjnych, poszukując informacji o najważniejszych trendach w projektowaniu warto zastanowić się nad tym jak ucząc się od najlepszych, stworzyć stronę idealną dla danej firmy. Jakie źródła warto obserwować,…
2016-08-17 15:45 | Marta Dyba
Strona miasta Sławkowa - realizacja Krakweb

Strona miasta Sławkowa - realizacja Krakweb

Najczęściej stawianym przez prezydentów i burmistrzów celem powstania nowej strony internetowej miasta jest kreowanie pozytywnego wizerunku miejscowości. Ważnym jest także ułatwienie nawigacji i korzystania z niej osobom ją odwiedzających.…
2016-09-01 00:00 | Marta Dyba
Tumblr w komunikacji marki - inspiracje

Tumblr w komunikacji marki - inspiracje

Tumblr to jedna z najbardziej zróżnicowanych platform społecznościowych. Daje markom szereg możliwości zarówno jeśli chodzi o typ publikacji, jak i o samą jej zawartość. Jak marki komunikują się na Tumblr, w czym tkwi potencjał tego kanału?
2016-08-11 11:34 | Marta Dyba

Blog Artykuły - Autorzy Marta Dyba
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe