Software

Wdrożenie systemu B2B z sukcesem. Przewodnik krok po kroku.

W końcu podjąłeś decyzję o wdrożeniu nowego systemu B2B dla swojej firmy. Gratulacje! Wdrożenie technologii może zmienić reguły gry, zapewniając większą wydajność, lepszą współpracę i ostatecznie wzrost zysków Twojej firmy. Ale poczekaj...

Czytaj

ATAG — wytyczne dotyczące dostępności narzędzi autorskich

Wytyczne dotyczące dostępności narzędzi autorskich (ATAG) to zestaw wytycznych i zaleceń opracowanych przez Inicjatywę na rzecz dostępności sieci (WAI) konsorcjum World Wide Web (W3C). Niniejsze wytyczne mają na celu pomóc programistom i...

Czytaj

Edtech

Edtech, skrót od „technologii edukacyjnej”, to siła transformacyjna w świecie edukacji. Obejmuje szeroką gamę cyfrowych narzędzi, platform i zasobów, które wykorzystują technologię w celu poprawy jakości nauczania i uczenia się. W czasach,...

Czytaj

PWA (Progressive Web Apps) - co to jest?

PWA  jest to aplikacja dostępna na urządzeniu mobilnym, ale też w przeglądarce laptopa / urządzenia dostępowego, zakodowana w technologii znanej ze stron www (HTML, JS, CSS). Patrząc z innej perspektywy PWA jest to strona mobilna, która...

Czytaj

Integracja systemów B2B

W przypadku jednak gdy przedsiębiorstwo używa wielu systemów, nie korzystając z systemu B2B do obsługi wszystkich procesów i działów firmy, potrzebna jest integracja.

Czytaj

System B2B - co to jest?

B2B to skrót oznaczający ogół relacji i transakcji pomiędzy dwoma firmami. Pochodzi z angielskiego Business to Business i jest używany na całym świecie. Nie pomyl B2B z B2C (ang. Business to Consumer) gdzie jedną stroną relacji jest firma,...

Czytaj
pexels

E-commerce: podstawowe elementy sklepu internetowego

Coraz większa liczba tradycyjnych sklepów i firm sprzedających w realu zakłada swoje serwisy e-commerce i oferuje sprzedaż online. Transakcje online to wygodna metoda zarówno dla sprzedawców jak i dla kupujących. W związku z rozwojem...

Czytaj
pexels

Co to jest CRM?

CRM (ang. customer relationship management) to zarządzanie relacjami z klientem. Są to więc wszystkie procesy, których zadaniem jest udoskonalenie obsługi klienta, a także zwrócenie uwagi na jego potrzeby. Wraz z rozwojem nowoczesnych...

Czytaj
pexels

Systemy CRM - rodzaje

Czym jest CRM? Angielskie rozszerzenie tego akronimu to customer relationship management, co po polsku oznacza zarządzanie relacjami z klientami. Systemy CRM odpowiadają za przechowywanie i analizowanie danych klientów, tym samym znacznie...

Czytaj
Krakweb

GRK - czym jest i jakie niesie korzyści?

Oprogramowanie GRK konsoliduje rozproszone i niespójne dane i informacje o kontaktach, pochodzące z różnych systemów, do jednej bazy, dzięki czemu firmy mogą łatwiej uzyskiwać do nich dostęp i efektywniej nimi zarządzać.

Czytaj
Krakweb

Jak działa system GRK?

Wiele firm posiada kilka systemów wykorzystujących dane kontaktów - CMS, ERP, BI, czy aplikacje mailingowe. Często jednak brakuje systemu, który zapewniałby synchronizację danych pomiędzy nimi. Może to być przyczyną licznych problemów - na...

Czytaj
Shutterstock

E-commerce, Google, CRM - jak GRK może je połączyć?

CRM, kontakty na koncie Google, sklep internetowy, aplikacja mailingowa - kilka baz danych, w których znajdują się różne informacje o kontaktach. Brakuje jednak systemu, który gromadziłby wszystkie te informacje, co pozwoliłoby na...

Czytaj
Pexels

Database marketing a integracja

Bazy klientów dają dostęp do bardzo ważnych informacji z punktu widzenia działów marketingu i sprzedaży. Dzięki nim możesz pozostawać ze swoimi klientami w stałym kontakcie, budować ich lojalność wobec swojej marki, a także prowadzić do...

Czytaj
Shutterstock

Oprogramowanie firmowe i konieczność integracji

Im większe przedsiębiorstwo, tym bardziej skomplikowana staje się jego obsługa. Sprawia to, że konieczne jest wykorzystanie systemów informatycznych, które uproszczą codzienną pracę i zautomatyzują niektóre procesy. Jednak samo posiadanie...

Czytaj
Shutterstock

Wyzwania zarządzania kontaktami

Zarządzanie kontaktami, zwłaszcza w średnich i dużych firmach, może stanowić nie lada wyzwanie. Dane o jednym kontakcie mogą się znajdować jednocześnie w wielu bazach danych, w niektórych z nich mogą być niekompletne, a co gorsza, mogą się...

Czytaj
Pixabay

CRM w liczbach - Dynamika rynku systemów CRM

Pierwsze systemy służące do zarządzania relacjami z klientami pojawiły się już w latach 80-tych. Od tamtego czasu nastąpił znaczący wzrost zastosowania oraz rozwój nowych funkcjonalności oprogramowania CRM. Bez względu na to czy już jesteś...

Czytaj
Krakweb

Connecting dots. Synchronizacja danych CRM z email marketingiem

GRK to oprogramowanie pomagające średnim i dużym firmom w rozwiązaniu problemu braku synchronizacji informacji o kontaktach przychowywanych w wielu bazach danych . GRK pozwala synchronizować pomiędzy wieloma aplikacjami wszelkie potrzebne...

Czytaj
Krakweb

GRK - bezpieczeństwo danych Twojej firmy

Zachowanie bezpieczeństwa danych to jedno z największych wyzwań jakie stawiane są przed firmami. Korzystając z wielu aplikacji zewnętrznych, gromadząc różnorodne informacje, warto zadbać o to by korzystanie z nich oraz ich przechowywanie...

Czytaj
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you