Marketing

Techniczne SEO i CMS przyjazny dla SEO

Pozycjonowanie i zwiększanie widoczności w wyszukiwarce Google to nie tylko publikacja treści oraz linki. Pozycjonowanie to także aspekty techniczne po stronie kodu serwisu internetowego i jego silnika. Jak przygotować technicznie serwis...

Czytaj

Czym są Słowa kluczowe i jaka jest ich rola w SEO?

W świecie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) słowa kluczowe odgrywają kluczową rolę w osiąganiu sukcesu kampanii. Stanowią podstawę, na której wyszukiwarki, takie jak Google (ale też Bing), oceniają trafność, wartość, jakość, a w...

Czytaj

Call to action

Bez względu na to, jakie cele chcesz osiągnąć dzięki marketingowi internetowemu, nie zrobisz tego bez użycia przekonującego Call To Action. Wszystkie Twoje kampanie i treści reklamowe powinny mieć dobrze przygotowane CTA, które zachęca do...

Czytaj

Lead generation

Konkurencja w branży usług jest ogromna. Nowe oferty i reklamy usług pojawiają się jak grzyby po deszczu. Kluczowe w tej sytuacji jest wyróżnienie na tle konkurencji i zwrócenie uwagi odbiorców. Zainteresowanie i zatrzymanie klienta na...

Czytaj

Pozycjonowanie stron deweloperów

Optymalizacja i pozycjonowanie serwisów deweloperów to złożony i pracochłonny proces. Istnieje jednak pewien sposób budowy serwisów internetowych deweloperów, który oszczędza wiele czasu i pieniędzy, znacząco ułatwia pozycjonowanie. Proces...

Czytaj
pexels

Optymalizacja strony dla SEO

Niemal 3 lata temu opublikowałem tekst pt. "Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera". Od tego czasu wiele zmieniło się w pozycjonowaniu i optymalizacji. Dziś prezentuję krótką, konkretną listę 10+ elementów o których...

Czytaj
PublicDomainPictures.net

Po piąte nie zabijaj. Kanibalizacja słów kluczowych.

Po piąte: Nie zabijaj! Kanibalizacja słów kluczowych to zagrożenie, z którego niewielu właścicieli stron internetowych zdaje sobie sprawę. Co to jest? Czy i jakie ma pozytywy? Jak walczyć z kanibalizacją fraz?

Czytaj
visualhunt.com

Infografiki - przyjazny nośnik przedstawiania wiedzy

Żyjemy w czasach, gdy nadmiar informacji atakuje nas z każdej strony. Sprawia to, że coraz ciężej przyciągnąć uwagę czytelnika poprzez zwykły tekst. Na ratunek przychodzą infografiki, które pozwalają na zaprezentowanie informacji w...

Czytaj
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy wreszcie trafi do ich skrzynek?

Czytaj
pixabay.com

Marketing na Instagramie

Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, tak i tu potrzebujesz przemyślanego planu działań. Jakie narzędzia i metody zastosować, aby wykreować pozytywny wizerunek marki i wywołać...

Czytaj
shutterstock.com

Generowanie leadów, pojęcie konwersji i podstawy CRO

Celem wielu stron internetowych (w szczególności serwisów firm usługowych) jest generowanie leadów. Chcesz zbudować listę mailingową? Sprzedać produkt? A może skłonić ludzi do pobrania PDF-a czy aplikacji? Jeśli tak, to musisz zadbać o...

Czytaj
Shutterstock

Jak budować silną i przyciągającą markę miejsca?

Czy zastanawiasz się może czasem nad tym, dlaczego tylko niektóre miejsca, przyciągają jak magnes turystów i inwestorów? A dlaczego inne odpychają samych mieszkańców? Z jakiego powodu tylko nieliczne miasta polskie potrafią pracować nad...

Czytaj
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz każdy, kto tworzy teksty pod SEO. Jak...

Czytaj
shutterstock

Ile kosztuje strona internetowa?

Niektórzy mówią, że 1/2 samochodu. W skrócie to powiedzenie wyraża istotę wyceny w branży interaktywnej. Nie znając funkcjonalności strony ciężko jest określić jej cenę. Koszt portalu może być większy od kosztu prostej strony kilku lub...

Czytaj

Kampanie Adwords - najczęściej zadawane pytania

Nie wszyscy wiedzą czym jest AdWords i z czym to się je :) . I dobrze, bo wcale nie muszą tego wiedzieć. Od tego jest agencja i jej specjaliści. Nie zostawiamy naszych klientów bez odpowiedzi. Dlatego właśnie powstał ten FAQ - artykuł, w...

Czytaj
shutterstock

Strona firmowa na LinkedIn dla Arrow ECS Polska

Internauci poszukujący informacji o marce trafiają nie tylko na firmową stronę www. Szukają też informacji i opinii o niej w social media. Tworząc strategię działań social media dla polskiego oddziału międzynarodowej korporacji Arrow ECS...

Czytaj
shutterstock

Nowe wdrożenia e-commerce

... i pakiet iceShop z nowymi możliwościami. Wykonaliśmy w ostatnich tygodniach kilka wdrożeń sklepów internetowych, z których najciekawszym jest SITA serwis krakowskiego dystrybutora - firmy ALFA F.H.U. S.C.

Czytaj
shutterstock

Ustawienia programów pocztowych

czyli konfiguracja kont pocztowych w klientach pocztowych takich jak Outlook, Windows Mail, Thunderbird, Outlook express itp.

Czytaj
shutterstock

Wspieramy inicjatywy edukacyjne

29. listopada to data finałowej gali Mediatorów, której jesteśmy partnerem. Krakweb.pl stał się jednym ze sponsorów Stowarzyszenia Mediatory, ofiarowując nową stronę internetową z systemem CMS dla serwisu finałowej gali konkursu...

Czytaj
shutterstock

III Festiwal Informatyczny: Dążymy do doskonałości

Zakończył się 3. Festiwal Informatyczny, którego sponsorem ponownie był Krakweb.pl. Uczestnictwo w wydarzeniu, poziom merytoryczny oraz organizacyjny, a także rozstrzygnięcie i Grand prix dla Grzegorza Piwowarczyka dały dam dużo...

Czytaj
shutterstock

Kolejny sukces

Z radością pragniemy Państwa poinformować, że firmy Krakweb.pl (www.krakweb.pl) wygrała przetarg na wykonanie i utrzymanie strony internetowej dla projektu pn. „Wiedza i kapitał dla rozwoju MSP”. Projekt jest realizowany przez Agencję...

Czytaj
shutterstock

Media internetowe na kryzys

Kryzys gospodarczy, zbiera swoje żniwa. W dużym stopniu odczuły go działy marketingu, na których to spadł obowiązek cięcia kosztów, by złagodzić postępujące skutki kryzysu. W Stanach Zjednoczonych odnotowano, że aż 75% z tych działów...

Czytaj
shutterstock

Prezentacja Google Adwords

Zapraszamy do skorzystania z usług naszej Agencji w zakresie tworzenia i prowadzenia kampanii Adwords Dla klientów zainteresowanych wiedzą związaną z usługą linków sponsorowanych Google Adwords udostępniamy 100 stronnicowy podręcznik z...

Czytaj
shutterstock

Komendy Google

Pozycjonując swoją stronę internetową, a nawet tylko zajmując się jej obsługą warto znać komendy, które odpowiedzą nam na wiele pytań związanych z tym, jak tak naprawdę widzi naszą stronę Google. Dane, które w taki sposób uzyskamy powiedzą...

Czytaj
pixabay

Copywriting - zawód i powołanie

...czyli jak walczyć o klienta słowem. Już Norwid zauważył, że "Odpowiednie dać rzeczy słowo" to rzecz niesłychanie istotna, ale i niesłychanie trudna. Spostrzeżenie to nie straciło na aktualności - w świetle obecnych kampanii reklamowych...

Czytaj
shutterstock

Słownik pozycjonowania

Poniżej przedstawiamy zasób pojęć związanych z optymalizacją i pozycjonowaniem stron www. Znajomość tych wyrażeń pozwoli na zrozumienie usługi pozycjonowania, a co za tym idzie - jej efektów.

Czytaj
shutterstock

Etyka w pozycjonowaniu

White Hat a Black Hat SEO. Pozycjonowanie SEO jest coraz częściej wykorzystywane w marketingu internetowym. Stosowanie niektórych metod SEO budzi kontrowersje. Gdzie leży granica między etycznym pozycjonowaniem tzw. White hat, a...

Czytaj
shutterstock

SEO vs PPC - metody skutecznej promocji

SEO czyli w uproszczeniu pozycjonowanie i PPC czyli linki sponsorowane to najpopularniejsze metody promocji stron w sieci. Porównaliśmy obie metody. Sprawdź kto wygrał.

Czytaj
Jurgen Appelo

Co to jest RSS i jak go wykorzystać?

Obecnie ogrom informacji dostępnych w Internecie nie pozwala na łatwe i precyzyjne pozyskiwanie interesujących nas wiadomości. Pobieżne i szybkie przeglądanie nie daje pożądanych efektów, a na dogłębną analizę niewiele osób ma czas. System...

Czytaj
shutterstock

CMS Open Source a komercyjny

Osoby korzystające z systemów CMS dzielą się na sympatyków Wolnego Oprogramowania (Open Source) i autorskich rozwiązań komercyjnych. W artykule subiektywnie porównamy te dwa rozwiązania pokazując za i przeciw dla każdego z nich.

Czytaj
shutterstock

Skuteczny copywriting to więcej niż reklama

Polski e-biznes wciąż w powijakach! Samo posiadanie strony internetowej nie wystarcza, aby prowadzić skuteczny marketing internetowy (e-commerce). Niestety, wiele polskich firm nie zwraca uwagi na budowanie marki w Internecie, znaczenie...

Czytaj
shutterstock

Agencje interaktywne - kreatywność w sieci

Pierwotnie miały być wirtualnymi odpowiednikami agencji reklamowych, jednak potrzeby rynku zweryfikowały te założenia. Dziś koncentrują się przede wszystkim na tworzeniu wizerunku firmy w sieci oraz przyczyniają się do budowania...

Czytaj
shutterstock

Siła słowa, czyli jak napisać tekst reklamowy

Obojętnie gdzie jesteś i co robisz - reklama dopadnie Cię wszędzie. Jednak nie każda zainteresuje Cię na tyle, że zatrzymasz na niej wzrok dłużej niż pięć sekund. Co przyciąga uwagę najskuteczniej?

Czytaj
Krakweb, Justyna Woszczyna

Optymalizacja strony dla SEO: 10 złotych zasad AD 2017

Niemal 3 lata temu opublikowałem tekst pt. "Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera". Od tego czasu wiele zmieniło się w pozycjonowaniu i optymalizacji. Dziś prezentuję krótką, konkretną listę 10+ elementów o których...

Czytaj
shutterstock

Wielki sekret pozycjonowania

"Na czym polega pozycjonowanie?" - pytają wszyscy klienci. W 99% firm informacje, które otrzymują są mgliste i ograniczają się do stwierdzenia, że pozycjonowanie to wiedza tajemna, której posiadanie jest poprzedzone praktykami...

Czytaj
shutterstock

Pozycjonowanie firmy w Google

Pozycjonowanie strony to proces nierównoznaczny z pozycjonowaniem marki. Połączeniem pozycjonowania marki i pozycjonowania strony jest pozycjonowanie marki w Google...

Czytaj
shutterstock

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Społeczna odpowiedzialność Krakweb.pl objawia się między innymi poprzez sponsoring wydarzeń edukacyjnych i społecznych, takich jak m.in. Mediatory, Festiwal Informatyczny, Mistrzostwa Krakowa w Scrabble.

Czytaj
shutterstock

Zarabianie w Internecie

Zastanawiałeś się kiedykolwiek czy Twoja firma jest w stanie potroić swoje zyski dzięki stronie internetowej?

Czytaj
Unsplash

7 kroków do skutecznego content marketingu

Według raportu CBOS z 2011 roku 4 na 10 Polaków nie lubi reklam i celowo ich unika, a co siódmy Polak twierdzi, że go dezinformują. Czy to oznacza, że tradycyjny marketing, który mówił wprost o zaletach produktów i atakował hasłami: „Kup...

Czytaj
shutterstock

Miłość w Paryżu, czyli Google w naszym życiu.

Mało kto z nas wyobraża sobie korzystanie z Internetu bez magicznej strony Google.com (Google.pl). Wpisała się ona na dobre w umysły użytkowników, którzy traktują wyszukiwarkę jako wyrocznię i bezstronne źródło wiedzy na codzień. Z...

Czytaj
shutterstock

Jak pozycjonować? 15 skutecznych metod pozyskiwania linków.

Pozycja strony internetowej w wyszukiwarce Google zależy od kilkudziesięciu, a nawet ponad stu (jak twierdzą niektórzy, w tym pracownicy Google) czynników. Dlatego, żeby wypozycjonować stronę internetową na trudne frazy potrzebna jest...

Czytaj
pixabay.com

Promocja konkursów w social media - dobre praktyki

Prowadzisz konkurs i promujesz go w social mediach? Prezentujemy 15 pomysłów na niebanalne przyciągnięcie uwagi odbiorcy i wzbudzenie jego zaangażowania. Wśród nich łatwo znajdziesz inspiracje dla siebie. Na co więc czekasz? Zabieraj się...

Czytaj

18 zasad guest postingu

Chcesz opublikować swój artykuł w serwisie Marketing101? Zastanawiasz się, jakie są nasze wymagania względem treści? Jak powinieneś sformatować tekst? A może jak przebiega publikacja? Czytaj dalej.

Czytaj
pixabay

Statystyki na Instagramie

Co da Ci Twoje nowe konto firmowe na Instagramie? Do jakich statystyk zyskasz dostęp? Jakie przywileje czekają Cię jako właściciela konta firmowego? Sprawdź w naszym dzisiejszym artykule!

Czytaj
pixabay

Virale i marketing wideo w służbie CSR

Prezentujemy wakacyjne zestawienie ciekawych i niebanalnych filmów związanych z branżą video marketingu. Większość z nich jest powszechnie znana, ale dziś spróbujemy odczytać ich CSRowy przekaz.

Czytaj
Pixabay.com

Tumblr w komunikacji marki - inspiracje

Tumblr to jedna z najbardziej zróżnicowanych platform społecznościowych. Daje markom szereg możliwości zarówno jeśli chodzi o typ publikacji, jak i o samą jej zawartość. Jak marki komunikują się na Tumblr, w czym tkwi potencjał tego...

Czytaj
GoodFreePhotos

Triki magików w Google, czyli wyszukiwanie zaawansowane

Gigant na rynku wyszukiwarek - amerykański koncern Google inwestuje pieniądze zarobione na reklamie w wynikach wyszukiwania (Adwords to główne źródło przychodów tej korporacji) nie tylko w nowe produkty (jak autonomiczne samochody) i...

Czytaj
designresourc.es

Snapchat w strategii marki

Od Coca-Coli przez Audi, aż po Burberry - coraz więcej marek prowadzi działania promocyjne na Snapchacie. Komunikator z logiem małego duszka, przestał już dawno pełnić tylko swoją podstawową rolę - przeszedł drogę od narzędzia...

Czytaj
Unsplash

Jak poprawnie dobrać wymiary zdjęć na Facebooka? (2016)

[aktualizacja: 2016.08.23 ] Niemal 12 milionów użytkowników w Polsce korzysta z Facebooka, z czego 57% loguje się codziennie. Ty też wykorzystujesz ten potencjał, budując wizerunek firmy poprzez sprawne prowadzenie fanpage'a? Trzymasz rękę...

Czytaj
http://mockdrop.io/

Instant Articles — Ukłon Facebooka w kierunku mobile

Denerwują cię długo ładujące się strony na Twoim smartfonie? Facebook ma na to sposób! Instant Articles ładują się nawet 10 razy szybciej od treści standardowej strony www. Czy w efekcie zawładną mobilną wersją najpopularniejszego kanału...

Czytaj
Devanath

Quizy - sposób na efektywny marketing wirusowy

Szukasz sposobów na zwiększenie interakcji ze strony użytkowników lub przekierowanie ich z social media do swojej strony internetowej? Zastanawiasz się, jak nie przepaść w natłoku reklam, jak przykuć uwagę i co więcej, zaangażować...

Czytaj
StockSnap.io

Marka w social media - krótki przewodnik po Pinterest

Inspiracja, kreatywność, estetyka - to pierwsze słowa, które przychodzą na myśl gdy słyszę nazwę tego serwisu społecznościowego. Pinterest to świetne miejsce dla marek - służące do kreowania wizerunku i pokazywania się z lepszej,...

Czytaj
sxc

Hasztag czy hashtag? – Co to jest i komu to potrzebne?

Chcesz docierać do większej grupy odbiorców w social media? Nie wiesz jak wyszukać opinie dotyczące interesującego Cię tematu na Twitterze? A może na Instagramie chcesz oglądać tylko zdjęcia kotów, a nie wiesz jak je odfiltrować? Czas...

Czytaj
shutterstock.com

Jak wyglądają nowe wyniki wyszukiwania?

Sprawdź jak w najbliższym czasie będą wyglądały wyniki wyszukiwania w Google. Nie daj się zaskoczyć i bądź przygotowany na zmiany, a Twój content znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czytaj
shutterstock

Bezpłatne wstępne projekty graficzne

"Proszę o bezpłatne przygotowanie projektu graficznego". Czasem przewijają się takie zapytania od naszych potencjalnych klientów. Zanim zadasz pytanie czy przygotujemy dla Ciebie za darmo projekt obejrzyj proszę ten film.

Czytaj
shutterstock

Podium rankingu wyszukiwarek

Internet jako medium informacyjne i reklamowe systematycznie rośnie w siłę. Liczba surfujących przekroczyła już miliard i poszerza się z miesiąca na miesiąc zgodnie z przewidywaniami ekspertów.

Czytaj
shutterstock

Rok 2010 rokiem Społeczności!

Social media przenikają nasze życie. Żyjemy w erze, w której znacząca część życia towarzyskiego przeniosła się do strefy Internetu.

Czytaj
shutterstock

15 dobrych praktyk w pisaniu bloga

Blog można nazwać zapisywaniem życia w skrócie. Może dotyczyć życia osobistego, ale również działalności firmy lub organizacji w której pracujemy. Czytając blogi możesz być świadkiem tego, jakie zaskakujące scenariusze pisze życie autorowi...

Czytaj
shutterstock

Reklama kontekstowa

Wyciśnij więcej z Internetu. Codziennie ponad miliard ludzi* przeszukuje Internet w poszukiwaniu informacji. Reklama kontekstowa dzięki szerokiemu zasięgowi poprzez AdSense, AdWords, czy AdKontekst, pozwala na dotarcie do szerokiego...

Czytaj
shutterstock

Google Polska - zarobki

Google jest amerykańską firmą branży internetowej powstałą w 1998 roku, której flagowym produktem jest, doskonale nam wszystkim znana, wyszukiwarka Google. Misją jaką deklaruje Google jest - skatalogowanie światowych zasobów informacji i...

Czytaj
shutterstock

Google Buzz - hybryda Twittera z Facebookiem

Czytając opis Buzz'a na Googleblog.com można odnieść wrażenie, że Google chce za wszelką cenę skupić uwagę użytkowników na swoich produktach. Jakby można skupić ich wokół marki by po sprawdzeniu wiadomości na skrzynce Gmail nie...

Czytaj
shutterstock

40% polskich firm nie istnieje w internecie

Badania przeprowadzone w ostatnich miesiącach przez GUS, jak również wcześniejsze badania Millward Brown SMG/KRC pokazują, że jedynie ok. 53-57% polskich małych i średnich przedsiębiorstw posiada własną stronę w sieci.

Czytaj
shutterstock

Wspieramy Festiwal Informatyczny ZSŁ

Trzymaliśmy kciuki za naszych byłych praktykantów - Sebastiana i Marcina. Marcin nawet lansował się w TV na tle naszych barw ;). Tym razem się jednak nie udało przeskoczyć konkurencji - wygrali lepsi. Gratulujemy wszystkim uczestnikom...

Czytaj
shutterstock

Krakweb.pl wśród innowacyjnych firm

Zakwalifikowaliśmy się do finału konkursu Innovator Małopolski 2010. Konkurs promuje firmy, które charakteryzuje duży dynamizm rozwoju oraz innowacyjność i zapał w działaniu.

Czytaj
shutterstock

Szkolimy dla największej firmy szkoleniowej w Polsce

Specjalista ds. marketingu internetowego i właściciel Agencji Interaktywnej Krakweb.pl - Maciej Chmielowski prowadzi konsultacje z promocji firmy w internecie w ramach projektu "Być przedsiębiorcą. Własna firma spin off, spin out" firmy...

Czytaj
shutterstock

Wydarzenia, których byliśmy partnerami

Krakweb.pl jest młodą duchem i aktywną agencją interaktywną. Bierzemy udział w ważnych wydarzeniach bliżej lub dalej związanych z naszą branżą i wspieramy inicjatywy, w których słuszność wierzymy.

Czytaj
shutterstock

Google zmienia wyniki wyszukiwania

Google nieustannie zmienia wyniki wyszukiwania, ale to co się dzieje ostatnio to ciągła rewolucja. Maksymalizowanie ekspozycji wyników na mapach, pola wyszukiwania w wyniku wyszukiwania, linki sponsorowane pod wynikami wyszukiwania a nie...

Czytaj
Maciej Chmielowski

Czy warto było przyjść na spotkanie semKRK#1?

W Krakowie brakuje cyklicznych spotkań z zakresu SEM. Pustkę tą może wypełnić semKRK, którego pierwsza edycja już za nami. Mamy nadzieję, że temat będzie kontynuowany. Po frekwencji widać, że SEMowców w Krakowie nie brakuje i zapewne...

Czytaj
shutterstock

Porównanie: pozycjonowanie i Adwords

Często zastanawiają się Państwo nad wyborem między linkami sponsorowanymi, a pozycjonowaniem w wynikach naturalnych. Dziś spróbujemy ułatwić ten wybór.

Czytaj
shutterstock

Agencja Interaktywna

Agencja interaktywna to internetowa agencja reklamowa. Innymi słowy jest to firma zajmująca się promocją firmy w internecie. Inne możliwe nazwy: agencja produktów interaktywnych...

Czytaj
pixabay.com

Jak prowadzić kanał na Instagramie?

Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, tak i tu potrzebujesz przemyślanego planu działań. Jakie narzędzia i metody zastosować, aby wykreować pozytywny wizerunek marki i wywołać...

Czytaj
shutterstock

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron internetowych jest to usługa polegająca na wypromowaniu serwisu internetowego na pierwsze miejsce w wyszukiwarce internetowej.

Czytaj
Shutterstock

Jak pisać skuteczniejsze e-maile w erze Social Media?

Własna lista mailingowa to ciągle jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego marketera. Masz nad nią pełną kontrolę i to Ty w 100% decydujesz, co widzą i czytają subskrybenci. Wysyłasz co chcesz i kiedy chcesz. Oto, jak w ten sposób...

Czytaj
shutterstock

Dynamiczny rozwój reklamy w internecie

W ciągu ostatniego roku liczba polskich internautów wzrosła o kolejne kilkaset tysięcy. Według danych z badań prowadzonych przez firmę Gemius...

Czytaj
Pixabay.com

Podsumowanie roku na Marketing101

Ostatnie dwanaście miesięcy było dla nas czasem intensywnego dzielenia się marketingową wiedzą: social media marketing, Inbound marketing, czy content marketing - to tematy na których skupiliśmy się przede wszystkim.

Czytaj
shutterstock

Reklama internetowa - nowy siłacz

Marketing internetowy rośnie w siłę i przyspiesza! Już o 30% w ciągu roku. Raport dotyczący marketingu w wyszukiwarkach opublikował właśnie portal Interaktywnie.com. Prognozy są obiecujące. Reklama on-line notuje nieustanny wzrost. Jak to...

Czytaj
shutterstock

2 kroki na szczyt - Pozycjonowanie i optymalizacja

Zarówno pozycjonowanie, jak i optymalizacja mają za zadanie wynieść Twoją stronę na pierwsze miejsca wyników wyszukiwań na wybrane frazy i słowa kluczowe. I chociaż przyświeca im ten sam cel, to osiągają go w całkiem inny sposób....

Czytaj
Pixabay.com

Pomysły na świąteczny marketing Twojej firmy

Święta i marketing - jeśli ta para kojarzy Ci się tylko z centrami handlowymi i zachętą do zakupu prezentów, czas się zainspirować. Szczypta świątecznego marketingu przyda się każdej w firmie. W tym artykule podpowiemy Ci jak dobrze...

Czytaj
shutterstock

Mowa srebrem, milczenie złotem, a słowa są kluczowe

Linki sponsorowane to forma reklamy tekstowej pojawiająca się w wyszukiwarkach i na stronach systemu Google AdSense. Jest to prosta reklama, która składa się z tytułu, krótkiej zachęty i linka do strony z ofertą. Bardzo ważne jest, aby w...

Czytaj
kaboompics.com

26 inspiracji na zdjęcia w tle na Facebooku

Wzrost popularności social media spowodował przyrost liczby akcji marketingowych realizowanych na portalach społecznościowych. Firmy poza własną stroną www coraz częściej posiadają też aktywnie prowadzony profil na Facebooku, w którym...

Czytaj
shutterstock

E-commerce = e-szansa?

E-commerce czyli handel elektroniczny to wszystkie procedury wykorzystujące środki i urządzenia elektroniczne takie, jak: telefon stacjonarny i komórkowy, faks, Internet czy telewizję w celu zawarcia transakcji handlowej. Najbardziej...

Czytaj
shutterstock

Kompleksowa kampania SEO/SEM dla Oknoplus

Krakweb.pl przejął obsługę lidera branży okiennej w zakresie marketingu internetowego w wyszukiwarce. Od 15.03 zajmujemy się już nie tylko pozycjonowaniem, ale również kompleksowo kampanią Adwords.

Czytaj
shutterstock

Raport: Wykorzystanie marketingu internetowego

... w małopolskich organizacjach pozarządowych. Wraz z Fundacją Rozwoju Gmin Polskich zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem na stronie www.badaniefundacji.pl . Dotyczy on wykorzystania marketingu internetowego w działalności...

Czytaj
shutterstock

Nowa wersja portalu kulinarnego GraSmaków.pl

Za nami start nowej wersji serwisu: GraSmakow.pl - portalu kulinarnego nad którym pracowaliśmy ostatnio. Odświeżyliśmy szatę graficzną i zaprogramowaliśmy nowe funkcje. Zapraszamy do sprawdzenia nowego smaku Gry Smaków ;)

Czytaj
shutterstock

Certyfikat Google AdWords

Maciej Chmielowski zdał wymagane egzaminy i zademonstrował biegłość w dziedzinach niezbędnych do uzyskania kompetencji w zakresie programu Google AdWords. Dzięki temu otrzymał tytuł kwalifikowanego specjalisty AdWords w dziedzinie reklam...

Czytaj
shutterstock

Mała świadomość marketingu internetowego w MŚP

Kolejne badanie polskich firm pokazało, że wciąż duża część polskich małych i średnich firm nie zna korzyści z założenia strony internetowej oraz marketingu internetowego. Badanie przeprowadziła marka 1&1 zajmująca się przede wszystkim...

Czytaj
Strona 1 z 2
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you